Jump to content

Photo

Halloween VHS ja minä.

halloween kasetti vuokra vhs vuokrakasetti kassu nauha

• Please log in to reply
No replies to this topic

#1 kalmah68

kalmah68

Newbie

• Foorumikäyttäjä
  • Pip
  • 17 posts

Posted 16 October 2014 - 17:27

Hei!

Olen haeskellut noita Halloween VHS -vuokrakasetteja.

Koska olen uusi täällä, tai ainakin vähän nähty, niin kerron vähän itsestäni, jotta tiedätte paremmin, kuka olen.

Olen kotkalainen pitkän linjan leffaharrastaja. Kauhufilmit ovat se minun juttuni.

Kaikki alkoi vuonna -81 kun 13-vuotiaana näin elokuvissa Halloween kakkosen. Se oli menoa sitten se. Halloweenista alkaa nyt sitten olla

kerättynä kaikki mahdollinen ja lähes mahdotonkin. Vain siitä alusta puuttuu nyt se VHS vaihe ;)

Minulla on facebookissa oma Halloween Finland -sivustoni ollut jo useamman vuoden ja vuosien saatossa siitä on tullut monikansallinen

sillä olen operoinut viime vuodet lähinnä rapakon tuolla puolen. Erityisosaamisalueeni ovat Halloween lateksimaskit. Ei suinkaan se,

kuinka niitä tehdään, vaan se, mistä niitä saadaan. Omia Myers-maskeja minulla on nyt 14 ja kolme on vielä tulossa (ainakin).

Minuun voit luottaa 100%. Olen tottunut luottamaan myös muihin tehdessäni kauppaa jenkkien kanssa ja paria pettymystä lukuun-

ottamatta kaikki on mennyt hyvin jo vuosia. Tullinkin kanssa olen oppinut toimimaan ;)

Jos vain osaan, niin laitan tähän jonkinlaista kuvaa tuosta minun kokoelmastani. Kuvassa, siinä mahdollisessa, ei toki sitten ole se

kaikki mitä minulla on, mutta ainakin siitä näkee sen, että olen asiallani tosimielessä, etten jopa sanoisi haudanvakavana :)

Kertauksen vuoksi: Haen siis Halloween 1, 2 ja 3 vuokravideoita sieltä 80-luvun alulta. Toivoisin, että löytäisin mahdollisimman

hyvin säilyneitä yksilöitä. Maksan niistä sitten kunnon mukaan. Kaikesta, mitä minulle tarjotaan, olen kiitollinen ja kaikesta, minkä

päätän ottaa, lupaan maksaa asiallisen hinnan.

Myös Puppet Masters vhs on hakusessa, kuten myös Carpenterin Usva VHS.

Nyt ei muuta kuin tutustutaan ja toivon reilua kaupankäyntiä ihan jokaiselta ja myös jokaista kohtaan! :)

Sillä tavoin harrastus on sitä, mitä sen parhaimmillaan kuuluukin olla!!!

VHS-terveisin, tarjouksianne odotellen:

Kimmo Sandberg, Kotka

ps: Kuten arvelinkin, en tänne osannut laittaa mitään kuvia :D

https://www.facebook.../HalloweenSuomi

https://www.facebook...0425524/?type=1

Edited by kalmah68, 16 October 2014 - 17:34.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users