Jump to content

Photo

Elitististä musiikkikritiikkiä

• Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Bitnik

Bitnik

Über Member

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,320 posts

Posted 22 October 2003 - 01:37

Nämä jampat pitää saada tänne kirjoittamaan elokuvista:

User reviews
Iisalmen Sanomat: Päin naamaa piereminen ei ole rikos

#2 Korson Antti

Korson Antti

Full Member ++

• Elitisti
  • PipPipPip
  • 1,884 posts

Posted 22 October 2003 - 06:49

no fillers, all killers. naulan kantaan. mutta kuinka laaja on Matin diskografia? hyllystä ei löydy kuin tuo Yllätysten yö
Voitum yonf hiva im r pippröoodllr """!!!! Ykkösmenö!!!! Ei voi tooeöäää smhhuusta!!!! KJEs.e' terki ykkkösmmeno!!!!

#3 Martin

Martin

Full Member ++

• Elitisti
  • PipPipPip
  • 1,790 posts

Posted 22 October 2003 - 07:16

no fillers, all killers. naulan kantaan. mutta kuinka laaja on Matin diskografia? hyllystä ei löydy kuin tuo Yllätysten yö

Toinen LP on nimeltään Samurai. Ja lisäksi löytyy sinkku Elämä on laiffii.

Samurain biisit:
01. Samurai
02. Baby mä haluun sut
03. Markiisi De Sade
04. Syli
05. Niin yksin mä oon
06. Yy, kaa, koo, nee - vauhti kovenee
07. Hyppää letukkaan
08. Moottoritie on kuuma
09. Mimmi
10. Rakkauden laulu

#4 MiR

MiR

Expert Member ++

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,690 posts

Posted 22 October 2003 - 08:35

"His singing reminds me of both, Diamanda Galas and Scott Walker, and his lyrics are a realistic bohemian dreamscape - a cross between Sartre and Kafka."

Un-fucking-believable :ph34r:

Olikohan kukaan foorumilla olijoista paikalle Matin 'ensimmäisen tulemisen aikojen' legendaariselle Tavastian keikalla. Mies heitti kuulemma ihan telemark-alastulon lavalta, cool...
Dick Laurent is dead

#5 amoult

amoult

Newbie ++

• Elitisti
  • Pip
  • 96 posts

Posted 23 October 2003 - 14:13

[quote name='MikaR' date='Oct 22 2003, 09:35']Olikohan kukaan foorumilla olijoista paikalle Matin 'ensimmäisen tulemisen aikojen' legendaariselle Tavastian keikalla. Mies heitti kuulemma ihan telemark-alastulon lavalta, cool...[/quote]
[QUOTE]

Voi voi siinä sitä olisi ollut jälkipolville kertomista..
Btw. ei kai Matti enää laula ..eihän?

#6 Ilja Rautsi

Ilja Rautsi

Über Member

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,190 posts

Posted 23 October 2003 - 14:22

Juurihan sitä on ollut puhetta että musiikkiura jatkuisi.
Being a dwarf I suppose has its own mysteries.

#7 chachi

chachi

Full Member +

• Elitisti
  • PipPipPip
  • 1,400 posts

Posted 24 October 2003 - 04:10

[quote name='amoult' date='Oct 23 2003, 15:13'] [quote name='MikaR' date='Oct 22 2003, 09:35'] Olikohan kukaan foorumilla olijoista paikalle Matin 'ensimmäisen tulemisen aikojen' legendaariselle Tavastian keikalla. Mies heitti kuulemma ihan telemark-alastulon lavalta, cool... [/quote]
[QUOTE]

Voi voi siinä sitä olisi ollut jälkipolville kertomista..
Btw. ei kai Matti enää laula ..eihän? [/quote]
Kyllähän se laulaa ja ei taida kovinkaan kauaa olla kun viimeisin sinkku tuli pihalle... olikohan vielä joku "Elämä on laiffii" ?
<supermari> hitto alkaa panettaa ku koko päivän keskustelut ollu vaa lempeä, huumehia ja siemennestettä

#8 Kat

Kat

Member ++

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 911 posts

Posted 24 October 2003 - 07:42

Moottoritie on kuuma? Ei voi olla totta... toivottavasti minun ei koskaan tarvitse kuulla sitä...
"You can call me Michael or you can call be sir. But don't call me gwailo!" - Michael F. Wong

#9 Korson Antti

Korson Antti

Full Member ++

• Elitisti
  • PipPipPip
  • 1,884 posts

Posted 24 October 2003 - 08:54

pilailetko? et voi väittää eläneesi ennen kuin olet tuon kuullut

edit.typo

Edited by antti, 24 October 2003 - 08:54.

Voitum yonf hiva im r pippröoodllr """!!!! Ykkösmenö!!!! Ei voi tooeöäää smhhuusta!!!! KJEs.e' terki ykkkösmmeno!!!!

#10 MiR

MiR

Expert Member ++

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,690 posts

Posted 24 October 2003 - 09:25

Moottoritie on kuuma? Ei voi olla totta... toivottavasti minun ei koskaan tarvitse kuulla sitä...

Kuten antti edellä jo totesikin, tuo väistämätön tulevaisuuden horisontissa väijyvä ensimmäinen kuuntelukerta tulee muuttamaan elämäsi kurssia.

Keneltä muuten löytyy Matin pitkäsoitto? Astukaa vaan rohkeasti esiin!
Dick Laurent is dead

#11 Antti Tohka

Antti Tohka

Grandmaster of Spam ++

• Elitisti-avustaja
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8,027 posts

Posted 24 October 2003 - 09:42

Kuten antti edellä jo totesikin, tuo väistämätön tulevaisuuden horisontissa väijyvä ensimmäinen kuuntelukerta tulee muuttamaan elämäsi kurssia.

Keneltä muuten löytyy Matin pitkäsoitto? Astukaa vaan rohkeasti esiin!

Yllatysten yo loytyy LP:na, Samurai cd:na (en tieda onko tata edes julkaistu vinyylina). 7":na loytyy ainakin Moottoritie on kuuma, V-tyyli ja Vain makimies voi tietaa sen (en ole ihan sale, onko tama b-puoli v-tyyli sinkulla).
Elama on laiffia sinkku uupuu kokoelmista.

Yllatystysten yon biisien sanat osaan kaytannossa ulkoa.

"Ympari kaydaan, yhteen tullaan, maailma on pieni, en tukehdu pullaan"
Death Completely Sentence

#12 jukkasil

jukkasil

Member +

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 422 posts

Posted 24 October 2003 - 18:45

Molemmat masat löytyy ehdottomasti!

Mulla oli välillä autossa työmatkoilla soimassa sellainen itsepoltettu "masakokoelma", eli molemmat levyt samalla cd:llä + lisäksi vielä "elämä on laiffii"-sinkula boonuksena!

EDIT: muuten tuo Nykäsen moottoritie-versio ei ole lainkaan niin huono ,kuin miltä se periaatetasolla kuulostaa.

Edited by jukkasil, 24 October 2003 - 18:47.

toukohousu, rehupuntti, traktoripiru, peltoperkele, landepaukku, jyväjemmari, juntti, hankkijanlippis, rehupiikles, popeda ja kossua

#13 psilocybianth

psilocybianth

Member ++

• Elitisti
  • PipPip
  • 789 posts

Posted 27 October 2003 - 09:46

Pahus. Olen koittanut noita Matin levyjä metsästää divareista, mutta ei ole vielä osunut silmiin. Kertokaa heti jos on kuumia vihjeitä mistä voisi löytää! :ph34r:

#14 Lazer

Lazer

Über Member

• FIx-galleristi
  • PipPipPipPipPip
  • 3,194 posts

Posted 27 October 2003 - 10:38

Pahus. Olen koittanut noita Matin levyjä metsästää divareista, mutta ei ole vielä osunut silmiin. Kertokaa heti jos on kuumia vihjeitä mistä voisi löytää! :ph34r:

Kyllä noista osataan pyytääkiin. Aina yhtä näppäristä hinnoistaan tuttu Black and white tarjosi matin levyä jollain 25 eurolla. (en kyllä nyt muista enää tarkasti)
Hyvin treenattu mutta myös kyvykäs ja ovela.

#15 Janne Timonen

Janne Timonen

Über Member

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,070 posts

Posted 27 October 2003 - 14:03

Uusin Iltalehdykkä tietää kertoa, että Matti ja Mervi suunnittelevat dueton tekemistä. Parviaisen Jussi puolestaan värkkää elokuvaa mäkikoomikko Nykäsestä.

Minä sanon: Jo oli aikakin.
Cause I'm a picker / I'm a grinner / I'm a lover / And I'm a sinner / I play my music in the sun

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

uusi sivusto osoitteessa:

elitisti.fi
Foorumi ei ole enää aktiivisessa käytössä. Keskustelu elokuvista ja populaarikulttuurista jatkuu Elitistin Discord-serverillä