Kotimaiset ikävät
Posted 15 August 2005 - 10:31
Kaksipäisen kotkan varjossa ansaitsee oman threadinsa, mutta tässä ketjussa voidaan keskustella muista suomalaisen elokuvataiteen tulevista huipuista, kuten Heinojen surmasta totuuden kertovasta Game Overista tai Dome Karukosken jaffa-mainoksesta Tyttö, sinä olet tähti.
Sekä tietysti Jadesoturista ja Matista.
Emme halua vain katsoa tiettyjä elokuvia (35 mm -filmiltä) vaan kokemukseen kuuluu teatteriin tuleminen epätavallisia, epätodennäköisiä elokuvia varten. Ehkei maailman idealistisinta kulttuurihulluutta, mutta silti haastavampaa ja toisella tavalla tarinaksi ja muistoiksi muotoutuvaa kuin kotona klikkailuun perustuva elokuvan kuluttaminen.
Posted 16 August 2005 - 18:25
Posted 16 August 2005 - 18:40
No voin nyt varmuudella sanoa, että Game Overilta ei kyllä kannata liikoja odottaa.
Iltalehden mukaan siinä on "rohkeita sexikohtauksia". Toisaalta, missä uudessa suomalaisleffassa ei olisi?
Posted 16 August 2005 - 18:42
Posted 17 August 2005 - 10:25
No voin nyt varmuudella sanoa, että Game Overilta ei kyllä kannata liikoja odottaa.
Syystä että? Oletko mahdollisesti nähnyt elokuvan? Ohjaajana huseerannut Pekka "Yksinteoin" Lehto antaa ainakin mulle syyn odottaa jotain kiinnostavaa.
Edited by Plissken, 17 August 2005 - 13:13.
-Tapani Kilpeläinen, Yliopistolehti.
Posted 17 August 2005 - 11:15
Posted 17 August 2005 - 11:24
Posted 17 August 2005 - 11:35
Älä hypetä, ihmiset pettyvät.
Nyt en kyllä hypetä turhaan. Ihan Van Helsingin- tasoa. Pitäisiköhän linkittää DVDPlazalle?
Posted 17 August 2005 - 15:43
Syystä että? Oletko mahdollisesti nähnyt elokuvan? Ohjaajana huseerannut Pekka "Yksinteoin" Lehto antaa ainakin mulle syyn odottaa jotain kiinnostavaa.
Pekka "Tango Kabaree" Lehto.
Posted 17 August 2005 - 15:45
Pekka "Tango Kabaree" Lehto.
Eipäs kun Pekka "Vaaran merkki" Lehto.
Posted 17 August 2005 - 17:06
Olen nähnyt. Leffa oli suoraan sanottua pökkelöä matskua. Visuaalinen puoli oli nyt jotenkin hallussa ja nättiä kuvaa tarjoiltiin, mutta jotkut näyttelijäsuoritukset eivät kyllä olleet mitään hääppöisiä ja loppupuolen mindfuck-viritelmät plus muut kikkailut vain ärsyttivät. Pari ihan toimivaa kohtaa löytyi, mutta sen vastapainoksi oli aika pölhöä meininkiä. Ei se nyt vaan iskenyt yhtään.
Posted 17 August 2005 - 18:12
Älä hypetä, ihmiset pettyvät.
Nyt en kyllä hypetä turhaan. Ihan Van Helsingin- tasoa. Pitäisiköhän linkittää DVDPlazalle?
"Kulkuri ja joutsen teki Tapani Kansasta ja Reijo Helismaasta pystyyn kuolleet näköispatsaat..."
Shiiit!
Emme halua vain katsoa tiettyjä elokuvia (35 mm -filmiltä) vaan kokemukseen kuuluu teatteriin tuleminen epätavallisia, epätodennäköisiä elokuvia varten. Ehkei maailman idealistisinta kulttuurihulluutta, mutta silti haastavampaa ja toisella tavalla tarinaksi ja muistoiksi muotoutuvaa kuin kotona klikkailuun perustuva elokuvan kuluttaminen.
Posted 17 August 2005 - 18:19
Oho, kaikki oikolukijatkin onnistuivat missaaman mokan. Nimet korjattu"Kulkuri ja joutsen teki Tapani Kansasta ja Reijo Helismaasta pystyyn kuolleet näköispatsaat..."Nyt en kyllä hypetä turhaan. Ihan Van Helsingin- tasoa. Pitäisiköhän linkittää DVDPlazalle?Älä hypetä, ihmiset pettyvät.
Shiiit!

Posted 17 August 2005 - 19:45
Posted 18 August 2005 - 09:05
Olen nähnyt. Leffa oli suoraan sanottua pökkelöä matskua. Visuaalinen puoli oli nyt jotenkin hallussa ja nättiä kuvaa tarjoiltiin, mutta jotkut näyttelijäsuoritukset eivät kyllä olleet mitään hääppöisiä ja loppupuolen mindfuck-viritelmät plus muut kikkailut vain ärsyttivät. Pari ihan toimivaa kohtaa löytyi, mutta sen vastapainoksi oli aika pölhöä meininkiä. Ei se nyt vaan iskenyt yhtään.
Ok. Kiitos tiedosta.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users