Palkinnot ovat aina kivoja, mutta mä epäilen että Helanderille itselleen se R&A-yleisön vastaanotto oli se paras mahdollinen kotimainen palkinto tehdystä duunista. (Hyvän kaupallisen menestyksen lisäksi, tietenkin.)
Helanderilla taitaa muutenkin olla isommat kuviot mielessä, eikä sillä polulla jollain nevöhööd Jussi-patsaalla ole mitään arvoa. Ehkä se tunnustus kelpaisi, mutta toisaalta senkin voi sitten laskea sellaiseksi tyypilliseksi jälkikäteen selkääntaputteluksi, niiltä samoilta kotimaisen elokuvakentän tyypeiltä ja elokuvasivistyneistöltä, joilla ei ollut mitään luottoa miehen taitoihin alunperin. Hova, Disco, Willberg, Shocky, Rautsi jne. vm. 2005, eivät olleet yksin mielipiteineen, silloin kun Jalmari on hakenut apuja projekteilleen. Eli Renny Harlin, igen.
(Jussi-palkinnot on yksi vitun vitsi ollut niin kauan kun mä muistan, enkä näe että tämä olisi mitenkään muuttumassa ja tää on mun mielipide. Voidaan pistää pydeen vaikka joku bisse-veto siitä kuinka paljon Napapiirin Idiootit ja Prinsessa tulevat palkintoja saamaan.)
Edited by Red Right Hand, 08 November 2010 - 21:31.