Huomasitteko muuten, että cdon:in 3 CD:tä 19,95 € kampaniassa on aika monta Frank Zappan levyä tällä hetkellä myynnissä.
Tilasin itse näin alkuun 6 levyä.
Posted 04 May 2017 - 07:53
Huomasitteko muuten, että cdon:in 3 CD:tä 19,95 € kampaniassa on aika monta Frank Zappan levyä tällä hetkellä myynnissä.
Tilasin itse näin alkuun 6 levyä.
"Muutaman kerran on ollut ähky, kun olen innostunut syömään kilon salaattiannoksen kaikkine muine tykötarpeineen vahingossa Aku Ankkaa lukiessani."
Posted 31 May 2017 - 22:46
Posted 04 July 2017 - 20:33
Posted 05 July 2017 - 13:25
Jo jokin aika sitten hankittu, mutta mainitaan nyt silti. Eli Lou Reed -boksi jossa mukana olivat seuraavat albumit:
New York
Songs For Drella (Lou Reed/John Cale)
Magic And Loss
Set The Twilight Reeling
Ecstasy
Posted 05 July 2017 - 15:28
Nick Cave & The Bad Seeds: Lovely Creatures deluxe box ( 3 cd, dvd, hardcover book )
Mark Lanegan: The Sub Pop Albums
Hellacopters: Payin' The Dues
Iggy Pop: Lust For Life
Miles Davis: Live-Evil
Mastodon: Emperor Of Sand
Swans: Great Annihilator
Killing Joke: Absolute Dissent
Death: Sound Of Perseverance
Massive Attack: Protection
David Bowie: Bowie At The Beebs ( Kaikki paitsi Nick Cave vinyyleja )
Tossa about viimesen viiden viikon hankinnat.
Posted 16 July 2017 - 11:22
Piero Piccioni:Camille 2000
Piccionin kovaa kulttimainetta nauttiva soundtrack on toki ollut aiemminkin saatavilla,itsellä näkyy olevan joku poltettu cd,mutta tämä Blind Faith Recordsin julkaisema kallis tuplavinyyli tuli hankittua koska säveltäjän poika Jason Piccioni löysi alkuperäiset masternauhat ja hän on ollut myös mukana tätä työstämässä.Lopputulos kuulostaa ainakin minun kieltämättä varsin vaatimattomassa laitteistossani hienolta ja tämähän on ajankohtansa(60-luvun loppu)parhaita "lounge"scoreja yhdessä Morriconen La Donna Invisiblen kanssa.
Lättyä on prässätty peräti 1000(aika iso määrä nykyään)kappaletta mutta kaiketi nämä hupenevat varsin nopeaan joten kiinnostuneiden kannattaa toimia ennemmin kuin myöhemmin.
Stay sick,turn blue!
Posted 30 July 2017 - 12:26
Various:Vip Vop Tapes Vol.1-The Hollywood strangler meets the crippled masters of kung fu
Legendaarisen The Cramps yhtyeen vokalisti Lux Interiorin joskus 80-luvun alussa(?) koostama kasetti prässättynä vinyylille venäläiseksi(!) tunnustautuvan Memento Mori Recordsin toimesta.Sisältönä herra Interiorin rakastamaa harvinaista instrumentaali rock`n`rollia 50-luvun lopusta/60-luvun alusta noukittuna hämäräperäisten pikkumerkkien rähjäisiltä neljävitosilta.Itse olen harrastanut tätä tavaraa enemmän ja vähemmän aktiivisesti yli 25 vuotta ja omassa kokoelmassa oli näistä 16:sta raidasta tasan yksi,The Citationsin Moon Race joka parhaiden perinteiden mukaisesti on kiekolla eri paikassa kuin kanteen ilmoitetussa.
Levyllä kuullaan runsain mitoin myös lähinnä 70-luvun kauhu/eksploitaatio elokuvien radiomainoksia,näitä Interior ei ole tunkenut ainoastaan kappaleiden väliin vaan myös niiden keskelle jota sopii kyllä pitää melko erikoisena ratkaisuna.Toisaalta nauhaa ei ollut tarkoitettukaan kuin omaksi ja parhaiden kavereiden iloksi sekä kenties yleisölle soitettavaksi ennen The Cramps keikkaa.
Tällaisesta levystä ei suomessa ole kiinnostunut kuin ehkä 50 henkilöä mutta jos yksikään heistä/teistä tätä lukee kehottaisin toimimaan samoin kuin yllä mainitun Piccionin kanssa,pienipainoksisen lp:n hankintapäätöstä ei kannata ainakaan jäädä jahkailemaan.
Edited by JPJ71, 30 July 2017 - 12:37.
Stay sick,turn blue!
Posted 02 August 2017 - 20:21
Posted 03 August 2017 - 12:58
Missäs tollaista tavaraa myydään?
Tosiaan,ketjun ihan ekassa viestissä toivotaan vinkkejä myös levyjen ostopaikoista.
Tällaisen eksoottisemman tavaran kohdalla kannattaa nykyään suunnistaa suoraan discogs.comiin,sieltä löytyy myyjiä.Itse tilasin tuon saksalaiselta Crypt Recordsilta,saksassa vinyylien postikulutkin ovat varsin inhimillisellä tasolla.
Stay sick,turn blue!
Posted 09 August 2017 - 22:30
Posted 29 November 2017 - 22:40
Posted 08 December 2017 - 21:48
0 members, 0 guests, 0 anonymous users