Jump to content

Photo

Virhettä pukkaa

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#46 k-mikko

k-mikko

Über Member +

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,542 posts

Posted 11 September 2012 - 07:48

Aikaisemmin foorumi ilmoitti saapuneesta privaviestistä punaisella kirjekuorella. Enää ei, ongelma tod.näk. alkanut jo kesällä. Asetuksista en löytänyt vipua, minkä olisi havainnut tuohon vaikuttavan. Käytössä Firefox sekä PC:ssä että Macissa.
"tuota stooria lukiessa lukiessa tuli mieleen että eikö kyseisellä saitilla ole minkäänlaista filtteriä minkä läpi julkaistavat arvostelut tulevat"

#47 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• Päätoimittaja / webmaster
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,917 posts

Posted 11 September 2012 - 09:05

Aikaisemmin foorumi ilmoitti saapuneesta privaviestistä punaisella kirjekuorella. Enää ei, ongelma tod.näk. alkanut jo kesällä. Asetuksista en löytänyt vipua, minkä olisi havainnut tuohon vaikuttavan. Käytössä Firefox sekä PC:ssä että Macissa.

Navigoi tänne: * oma käyttäjänimi * > My Settings > Notification Options

Tsekkaa että kaikki asianmukaiset ruksit on ruksattu (etenkin Private Messages -alueelta).

Kyllä tuon ilmoituksen pitäisi edelleen toimia, ja ainakin itselläni toimii kuten kuuluu.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

#48 k-mikko

k-mikko

Über Member +

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,542 posts

Posted 11 September 2012 - 09:09

Tsekkaa että kaikki asianmukaiset ruksit on ruksattu (etenkin Private Messages -alueelta).

Kyllä tuon ilmoituksen pitäisi edelleen toimia, ja ainakin itselläni toimii kuten kuuluu.

En tiedä mitkä ovat asianmukaiset ruksit, mutta on se ensimmäinen sarake ruksattuna. Laitoin push notificationiin ruksit, mutten kyllä niitä koskaan ole pois ottanut. Mitä ne push notificationit edes on?
"tuota stooria lukiessa lukiessa tuli mieleen että eikö kyseisellä saitilla ole minkäänlaista filtteriä minkä läpi julkaistavat arvostelut tulevat"

#49 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• PipPipPipPipPipPip
  • 4,917 posts

Posted 11 September 2012 - 12:57

En tiedä mitkä ovat asianmukaiset ruksit, mutta on se ensimmäinen sarake ruksattuna. Laitoin push notificationiin ruksit, mutten kyllä niitä koskaan ole pois ottanut. Mitä ne push notificationit edes on?

Pushit liittyvät ipb:n mobiili-applikaatioon (eli mobiiliruudulle pitäisi pläjähtää ilmoitus uusista viesteistä).

Jos asianmukaiset ruksit olivat jo paikoillaan, niin en kyllä osaa tähän muuta sanoa kuin aiemmat samat sanat, eli "pitäisi toimia".

#50 Neon Maniac

Neon Maniac

Expert Member +

• Foorumikäyttäjä
  • PipPipPipPip
  • 2,635 posts

Posted 11 September 2012 - 19:48

Olisi vähintäänkin suotavaa ellei oletettavaa jopa, että ^nuokin olisi Suomeksi. Tuota englanninkielen ylivaltaa en koskaan ole käsittänyt, etenkään suomenkielisillä sivustoilla.

"Eisenstein does it with cuts, Max Ophuls does it with fluid movement. Chaplin does it with nothing. Eisenstein seems to be all form and no content, Chaplin is all content and little form. Nobody could have shot a film in a more pedestrian way than Chaplin. Nobody could have paid less attention to story than Eisenstein. Alexander Nevsky is, after all, a pretty dopey story. Potemkin is built around a heavy propaganda story. But both are great filmmakers."

#51 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• PipPipPipPipPipPip
  • 4,917 posts

Posted 11 September 2012 - 20:12

Foorumin englanninkielisyyteen on hyvin yksiselitteinen vastaus. Foorumisoftaan ei ole tarjolla virallista jatkuvasti päivittyvää suomennospakettia. Jotta toimitus voisi taata foorumisoftan ominaisuuksien puitteissa parhaan mahdollisen käyttökokemuksen, emme ole asentaneet foorumille mitään kolmansien osapuolien epämääräisiä ja harvoin päivittyviä käännöspaketteja.

#52 Neon Maniac

Neon Maniac

Expert Member +

• Foorumikäyttäjä
  • PipPipPipPip
  • 2,635 posts

Posted 31 January 2013 - 21:21

Tiedä sitten miten muilla, mutta ainakin omalla (android 4.0.4) stoppasi herkkuja youtubesta -linkin videoiden katselu kuin seinään? Tätä aiemmin toiminut moitteetta. Yhtä sun toista on kokeiltu asian setvimiseksi. Videot ei aukene, ja itseasiassa linkkiä/jä klikkaamalla videon tilalle muodostuu valkoinen ruutu suht paksuilla mustilla kehyksillä eikä missään lue mitään. Yhtä kysymysmerkkiä.

"Eisenstein does it with cuts, Max Ophuls does it with fluid movement. Chaplin does it with nothing. Eisenstein seems to be all form and no content, Chaplin is all content and little form. Nobody could have shot a film in a more pedestrian way than Chaplin. Nobody could have paid less attention to story than Eisenstein. Alexander Nevsky is, after all, a pretty dopey story. Potemkin is built around a heavy propaganda story. But both are great filmmakers."

#53 Jeremias Rahunen

Jeremias Rahunen

Expert Member

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,172 posts

Posted 07 March 2013 - 09:22

Foorumin sisään- ja uloskirjautumisessa on jotain häikkää. Esim. nyt olen foorumilla sisäänkirjautuneena, mutta etusivu käskee minua kirjautumaan sisään että saisin foorumitunnuksen allaolevat toiminnot käyttööni. Lisäksi edelleen on ollut tilanteita jossa kirjaudun ulos ja jään silti  foorumille sisäänkirjautuneeksi.

"Muutaman kerran on ollut ähky, kun olen innostunut syömään kilon salaattiannoksen kaikkine muine tykötarpeineen vahingossa Aku Ankkaa lukiessani."

#54 Jeremias Rahunen

Jeremias Rahunen

Expert Member

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,172 posts

Posted 08 March 2013 - 09:49

Foorumin sisään- ja uloskirjautumisessa on jotain häikkää. Esim. nyt olen foorumilla sisäänkirjautuneena, mutta etusivu käskee minua kirjautumaan sisään että saisin foorumitunnuksen allaolevat toiminnot käyttööni. Lisäksi edelleen on ollut tilanteita jossa kirjaudun ulos ja jään silti  foorumille sisäänkirjautuneeksi.

Toimiiko muilla ok?

"Muutaman kerran on ollut ähky, kun olen innostunut syömään kilon salaattiannoksen kaikkine muine tykötarpeineen vahingossa Aku Ankkaa lukiessani."

#55 Disco Studd

Disco Studd

Über Member +

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,504 posts

Posted 08 March 2013 - 21:26

Minulla on sama häikkä. Olen kirjautuneena forumille, mutta etusivun mukaan en ole, enkä pääse kirjoittamaan omalla profiililla kommentteja elokuva-arvosteluihin.

Emme halua vain katsoa tiettyjä elokuvia (35 mm -filmiltä) vaan kokemukseen kuuluu teatteriin tuleminen epätavallisia, epätodennäköisiä elokuvia varten. Ehkei maailman idealistisinta kulttuurihulluutta, mutta silti haastavampaa ja toisella tavalla tarinaksi ja muistoiksi muotoutuvaa kuin kotona klikkailuun perustuva elokuvan kuluttaminen.

#56 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• PipPipPipPipPipPip
  • 4,917 posts

Posted 16 March 2013 - 13:30

Johtunee luultavasti viimeisimmistä foorumisoftan päivityksistä ja korjaantunee tyhjäämällä selaimen välimuistista vanhat keksit pois.

#57 Jeremias Rahunen

Jeremias Rahunen

Expert Member

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,172 posts

Posted 29 March 2013 - 12:24

Johtunee luultavasti viimeisimmistä foorumisoftan päivityksistä ja korjaantunee tyhjäämällä selaimen välimuistista vanhat keksit pois.

Sain tämän toimimaan vain kerran mutta nyt ei toimi vaikka kuinka tyhjennän selaimen historiatietoja. Foorumilla olen sisälle kirjautuneena mutta pääsivulla sanoo että en ole kirjautunut foorumille.

#58 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• PipPipPipPipPipPip
  • 4,917 posts

Posted 29 March 2013 - 14:07

Sain tämän toimimaan vain kerran mutta nyt ei toimi vaikka kuinka tyhjennän selaimen historiatietoja. Foorumilla olen sisälle kirjautuneena mutta pääsivulla sanoo että en ole kirjautunut foorumille.

Ongelma selvästikin selainkohtainen, koska suurimmalla osalla käyttäjäkunnasta toiminnallisuus kuitenkin toimii. Veikkaisin että ihan kaikki tiedot välimuistista eivät ole tapauksessasi tyhjentyneet. Voit testiksi kokeilla käyttää sivustoa jollain toisella selaimella, ja jos kaikki toimii silloin ongelmitta, on ongelma helppo rajata alkup. selaimeen ja sen asetuksiin.

#59 Jeremias Rahunen

Jeremias Rahunen

Expert Member

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,172 posts

Posted 29 March 2013 - 18:05

Ongelma selvästikin selainkohtainen, koska suurimmalla osalla käyttäjäkunnasta toiminnallisuus kuitenkin toimii. Veikkaisin että ihan kaikki tiedot välimuistista eivät ole tapauksessasi tyhjentyneet. Voit testiksi kokeilla käyttää sivustoa jollain toisella selaimella, ja jos kaikki toimii silloin ongelmitta, on ongelma helppo rajata alkup. selaimeen ja sen asetuksiin.

Ei auttanut mikään noista. Näyn muuten omalla profiilisivullani offline-tilassa vaikka olen foorumilla sisällä. Onkohan tilissäni jotain häikkää?

#60 Jeremias Rahunen

Jeremias Rahunen

Expert Member

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,172 posts

Posted 29 March 2013 - 18:18

Ei auttanut mikään noista. Näyn muuten omalla profiilisivullani offline-tilassa vaikka olen foorumilla sisällä. Onkohan tilissäni jotain häikkää?

Nyt taas kävi toimimaan...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users