Oudoimmat biisit?
Posted 14 January 2004 - 12:03
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --
Posted 14 January 2004 - 12:18
Mulle pahoinvointia ovat aiheuttaneet Frank Marino ja Tekniikan ihmelapsetCircle on ainoa bändi, jonka keikka on aiheuttanut mulle pahoinvointia.
Posted 14 January 2004 - 12:22
Jukka Kemppinen blogissaan 30.12.2008
kemppinen.blogspot.com
Posted 14 January 2004 - 12:30
Posted 14 January 2004 - 12:58
Spermiä ja Airaksisen cdriä voi tilata äijän Dharmakustannukselta. En muista nettisivuja.Airaksinenhan on itse julkaissut nuo molemmat Sperm-levyt uudestaan cdr-muodossa mutta saako edes niitä mistään?
Posted 14 January 2004 - 13:19
Niin, vähän vaihdellen Kaukana väijyy ystäviä-teoksen esittäjäksi merkitään joko "M.A. Numminen ja Sähkökvartetti", "M.A. Numminen & Sähkökvartetti", "M.A. Nummisen Sähkökvartetti" tai kuten Arktinen Hysteria-kokoelmalla pelkkä "Sähkökvartetti". Kun M.A. on vielä mainittu ko. teoksen tekijätiedoissakin, ei liene kovin kaukaa haettua sanoa "M.A. Nummisen Kaukana väijyy ystäviä".Sähkökvartetin (ei siis M.A.Nummisen, vaikka onkin julkaistu MANin Taisteluni-levyllä myös) Kaukana väijyy ystäviä
Samanlaista surinaa se silti on.
Posted 14 January 2004 - 13:21
Posted 14 January 2004 - 14:46
Posted 14 January 2004 - 15:02
* PELINPALA - HOI (taustalla jotain outoa, musiikintapaista hälyä ja kaksi miesääntä hokee "hoi"-sanaa vuorotellen, sitten koko homma ikäänkuin kelataan alkuun ja aloitetaan taas uudelleen)
* PELINPALA - PLUG N´ PLAY ("biisi" koostuu rca-piuhojen edestakaisesta nyppimisestä johtuvasta huminasta)
* VLADISLAV DELAY - PIETOLA (todella synkkää ambientia, mutta tuskin kovin outo tällaisen musiikin saralla...)
* TRES - LEIKKIPUISTON TRAUMALAPSET (pelkkää sairasta, säröistä kohinaa + muistaakseni jotain lapsen ääniä taustalla)
* ULTRAVIOLENCE - BURN OUT (no tämä ei ole suomalainen, mutta ansaitsee kai maininnan "maailman nopeimpana biisinä", olisiko bpm kivunnut peräti miljoonaan iskuun minuutissa...)
Edited by Wing, 14 January 2004 - 15:03.
Posted 14 January 2004 - 15:46
Jos levyä haluaa niin, kannattaa vielä kysyä sähköpostilla, löytyisikö sittenkin. Tosin, jos meinaat 3rd erctionia, sen olemassa olo cdr:nä oli mulle uutta.Kas, pienellä etsinnällä nuo sivut löytyivät. 19,90 on kyllä aika suolainen hinta cd-ärrästä, eikä Spermin ensimmäistä tuotosta näyttäisi olevan enää saatavilla.
Posted 14 January 2004 - 17:34
Beheritillä on yksi aika hypnoottinen ralli. Siis se, jossa on pelkkää basaria pari minuuttia putkeen.
Miltä aikakaudelta tällainen biisi oikein on, vanhoja bm-juttuja? Kaksi jälkimmäistä levyä ovat niin itsetarkoituksellisen outoa ja "tunnelmallista" sekoilua, että oikein pahaa tekee. H418ov21.C on maailman paras huumorilevy, aina alkaa naurattamaan kun kuuntelee niitä konetaustoja ja Holocauston murinoita
En nyt tiedä onko tämä hirveän outo, mutta In Slaughter Nativesin Media-biisi tekee aina vaikutuksen. Siinä miksataan jatkuvasti konetaustan päälle sen yhden jenkkipoliitikon kommenttia siitä, kuinka kunnon ihmisten pitäisi astua ulos kirkoista ja pelastaa Amerikka. Mikä helvetti sen äijän nimi oikein oli, auttakaa vähän?
Posted 14 January 2004 - 18:09
Kas, olin tosiaan näemmä tulkinnut diskografiatietoja väärin. Spermin ainoa täyspitkä Shh siis on saatavilla yhä, 3rd erectionia ei kai sitten kuitenkaan ole uudelleenjulkaistu.Jos levyä haluaa niin, kannattaa vielä kysyä sähköpostilla, löytyisikö sittenkin. Tosin, jos meinaat 3rd erctionia, sen olemassa olo cdr:nä oli mulle uutta.
Posted 14 January 2004 - 22:35
Juuri tältä. Oiskohan nelos biisi, en jaksa kaivaa levyä esiin.H418ov21.C on maailman paras huumorilevy, aina alkaa naurattamaan kun kuuntelee niitä konetaustoja ja Holocauston murinoita
Posted 15 January 2004 - 02:14
Ei yhtään naurahdusta, liikuttumisen kyyneltä tai edes huokausta. Tunteet pois, masentava huttu teatterilevitykseen ja rahat kouraan tekijöille.
Posted 15 January 2004 - 07:42
Ihan virallinen Love records -julkaisu.Siis onko Airaksisen Madam I'm Adam vain cd-r?
Se Dharmakustannuksen osoite oli www.daka.fi/airaksinen.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users