Jump to content

Photo

Hyllyt ja muut huonekalut

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 xav

xav

Member

• Elitisti
  • PipPip
  • 155 posts

Posted 07 February 2008 - 10:35

Tuli tuossa ostolistausta kirjoitellessa mieleen että onko ihmisillä heittää hyviä vinkkejä laadukkaista
hyllyistä joihin saisi noita DVD ja CD levyjä näppärästi lattioilta lojumasta?
Syvyys siis saisi olla mieluusti kyseisten formaattien mukainen, kun ei välittäisi ostaa hukkatilaa
eikä kämppä muutenkaan ole tilalla pilattu. Ja vinyylit mulla on omassa hyllyssään
eli niille en ihan vielä (arviolta vuoteen) tarvitse lisätilaa.

Alkanut pikkuhiljaa menemään hermo alituisesti kasvaviin torneihin...

#2 Antti Tohka

Antti Tohka

Grandmaster of Spam ++

• Elitisti-avustaja
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8,027 posts

Posted 07 February 2008 - 12:06

Tuli tuossa ostolistausta kirjoitellessa mieleen että onko ihmisillä heittää hyviä vinkkejä laadukkaista
hyllyistä joihin saisi noita DVD ja CD levyjä näppärästi lattioilta lojumasta?
Syvyys siis saisi olla mieluusti kyseisten formaattien mukainen, kun ei välittäisi ostaa hukkatilaa
eikä kämppä muutenkaan ole tilalla pilattu. Ja vinyylit mulla on omassa hyllyssään
eli niille en ihan vielä (arviolta vuoteen) tarvitse lisätilaa.

Alkanut pikkuhiljaa menemään hermo alituisesti kasvaviin torneihin...

Ikealla on muutama melko edullinen ja tarkoitukseen erinomaisesti sopiva malli.
Death Completely Sentence

#3 Baka no itte

Baka no itte

Newbie

• Foorumikäyttäjä
  • Pip
  • 16 posts

Posted 07 February 2008 - 12:06

Eiköhän noita surffaamalla löydy tyyliin ikea, anttila ym. niin löytää omaan tyyliin sopivat. Ikeassa näköjään ainakin cd-pylväitä jotka ei paljon tilaa vie. Tai halvalla säilytyslaatikoita ja vaikka sängyn alle jos ei välttämättä halua pitää näkyvillä ihmisten ihasteltavina.
Would anyone care for a peanut?

#4 QCine

QCine

Full Member

• Elitisti
  • PipPipPip
  • 1,283 posts

Posted 07 February 2008 - 12:53

Kun puhutaan kohtuuhintaisista/edullisista säilytysjärjestelmistä, niin mieleen tulee vain yksi sana: Benno. Varmaan Tohkakin viittaa esim. tuohon. Ovat parimetrisiä IKEAn pylväitä, joihin saa cd:t, dvdt, kirjat, vhs:t jne. Meikäläiseltä löytyy toistaiseksi noin kymmenkunta, mikä ei riitä, minkä vuoksi huutonetissä on jatkuva tarkkailu päällä. Jos saa käytettynä 15 eurolla, on se ihan hyvä hinta. Käytetyt saa sentään koottuina.

Tee-se-itse -henkinen ihminen säästää vielä joitakin väliseinäsenttejä ruuvaamalla torneja sarjaan vierekkäin.

#5 xav

xav

Member

• Elitisti
  • PipPip
  • 155 posts

Posted 07 February 2008 - 16:10

Kun puhutaan kohtuuhintaisista/edullisista säilytysjärjestelmistä, niin mieleen tulee vain yksi sana: Benno. Varmaan Tohkakin viittaa esim. tuohon. Ovat parimetrisiä IKEAn pylväitä, joihin saa cd:t, dvdt, kirjat, vhs:t jne. Meikäläiseltä löytyy toistaiseksi noin kymmenkunta, mikä ei riitä, minkä vuoksi huutonetissä on jatkuva tarkkailu päällä. Jos saa käytettynä 15 eurolla, on se ihan hyvä hinta. Käytetyt saa sentään koottuina.

Tee-se-itse -henkinen ihminen säästää vielä joitakin väliseinäsenttejä ruuvaamalla torneja sarjaan vierekkäin.

Tuo Benno ja sen risteytys Billyn kanssa vaikuttaa kyllä suht asialliselle. Tattis.

#6 xav

xav

Member

• Elitisti
  • PipPip
  • 155 posts

Posted 07 February 2008 - 16:12

Tai halvalla säilytyslaatikoita ja vaikka sängyn alle jos ei välttämättä halua pitää näkyvillä ihmisten ihasteltavina.

Luulen että jos en haluaisi pitää leffoja silmissäni niin warettaisin kaiken.
Vittuakos niillä levyillä tekee jos ei niitä halua katsella.
Tai lisänokkelana vinkkinä niin voisinhan mä viedä ne kellarivarastoonkin.

#7 JMustonen

JMustonen

Expert Member

• Elitisti-toimittaja
  • PipPipPipPip
  • 2,025 posts

Posted 07 February 2008 - 16:42

Virolaiselta on24:ltä löytyy laadukkaita hyllyjä ainakin jos mittapuuksi otetaan Anttila, Ikea tai joku muu vastaava pulju. Itse ostin kesällä tuon 150 dvd:n tornin, joka on ihan jämerää tekoa ja luonnollisesti itsekoottava. Toimitusajat saattavat venyä.

http://www.on24.fi/k...yllyt_vitriinit

Edit. Postikulut todella edulliset.
The Moonlight Sonata

"...is one of those poems that human language does not know how to qualify."

- Berlioz

#8 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• Päätoimittaja / webmaster
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,916 posts

Posted 07 February 2008 - 17:08

Virolaiselta on24:ltä löytyy laadukkaita hyllyjä...

Tästä olisi joku saanut vihjaista jo aiemmin, kun olin laittamassa omia hyllyasioitani kuntoon. Meillä levyt lepäävät nyt Sotkan koululaishyllyillä (171cm kirsikka, 45e/kpl * 5). Jos olisin tiennyt tuosta on24:stä, niin sieltä olisi tosiaan voinut tilailla vaikkapa tuollaisia tyylikkäitä gayman-hyllyjä.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

#9 Lazer

Lazer

Über Member

• FIx-galleristi
  • PipPipPipPipPip
  • 3,194 posts

Posted 07 February 2008 - 17:19

Virolaiselta on24:ltä löytyy laadukkaita hyllyjä...

Tästä olisi joku saanut vihjaista jo aiemmin, kun olin laittamassa omia hyllyasioitani kuntoon. Meillä levyt lepäävät nyt Sotkan koululaishyllyillä (171cm kirsikka, 45e/kpl * 5). Jos olisin tiennyt tuosta on24:stä, niin sieltä olisi tosiaan voinut tilailla vaikkapa tuollaisia tyylikkäitä gayman-hyllyjä.

Sähän oisit tarvinnut tommosia pikkuhyllyjä joku 20.
Hyvin treenattu mutta myös kyvykäs ja ovela.

#10 SamiH

SamiH

Member +

• Bannattu
  • PipPip
  • 413 posts

Posted 07 February 2008 - 17:19

-

Edited by SamiH, 03 July 2008 - 12:22.

#11 k-mikko

k-mikko

Über Member +

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,542 posts

Posted 07 February 2008 - 17:31

Mulla oli Suomessa asuessa dvd:t Ikean Bertby-vitriineissä. Tyylikäs vaihtoehto, johon sopi laittaa ne nimikkeet mitä halusi esitellä.

Kuva
"tuota stooria lukiessa lukiessa tuli mieleen että eikö kyseisellä saitilla ole minkäänlaista filtteriä minkä läpi julkaistavat arvostelut tulevat"

#12 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• Päätoimittaja / webmaster
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,916 posts

Posted 07 February 2008 - 17:41

Sähän oisit tarvinnut tommosia pikkuhyllyjä joku 20.

Siis nuo viisi hyllyä olivat niille levyille, joille ei ollut vielä mitään paikkaa. Kyllä meiltä muita hyllyjä löytyi jo valmiiksi :rolleyes:

VHS:t makaavat vieläkin keittiön nurkassa :(
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

#13 hamitu

hamitu

Member +

• Elitisti
  • PipPip
  • 468 posts

Posted 08 February 2008 - 10:48

Aina voi askarrella itse vaatehuoneesta dvd-hyllyn. Yksi tuttavani teki saman olohuoneen yhdelle seinälle ja laittoi siihen eteen liukuovet. Se on myös tyylikäs ratkaisu. Ei ole loppujen lopuksi edes kauhean hankalaa jos vähänkään on remonttihommat hanskassa.

#14 Antti Tohka

Antti Tohka

Grandmaster of Spam ++

• Elitisti-avustaja
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8,027 posts

Posted 08 February 2008 - 11:41

Aina voi askarrella itse vaatehuoneesta dvd-hyllyn. Yksi tuttavani teki saman olohuoneen yhdelle seinälle ja laittoi siihen eteen liukuovet. Se on myös tyylikäs ratkaisu. Ei ole loppujen lopuksi edes kauhean hankalaa jos vähänkään on remonttihommat hanskassa.

Aijai, tolla tokaylimmällä hyllyllä näkyy epäilyttävä levy.
Death Completely Sentence

#15 hamitu

hamitu

Member +

• Elitisti
  • PipPip
  • 468 posts

Posted 08 February 2008 - 12:10

Aijai, tolla tokaylimmällä hyllyllä näkyy epäilyttävä levy.

Apua. Joku on sen sinne ujuttanut...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users