Jump to content

Photo

Hyllyt ja muut huonekalut

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#16 pate

pate

Newbie +

• Foorumikäyttäjä
  • Pip
  • 38 posts

Posted 08 February 2008 - 12:28

Aina voi askarrella itse vaatehuoneesta dvd-hyllyn. Yksi tuttavani teki saman olohuoneen yhdelle seinälle ja laittoi siihen eteen liukuovet. Se on myös tyylikäs ratkaisu. Ei ole loppujen lopuksi edes kauhean hankalaa jos vähänkään on remonttihommat hanskassa.

Aijai, tolla tokaylimmällä hyllyllä näkyy epäilyttävä levy.

Mullakin on toi epäilyttävä levy

#17 Baka no itte

Baka no itte

Newbie

• Foorumikäyttäjä
  • Pip
  • 16 posts

Posted 08 February 2008 - 12:56

Tai lisänokkelana vinkkinä niin voisinhan mä viedä ne kellarivarastoonkin.

Omaan kellarivarastoon murtauduttiin vähän aikaa sitten niin sinne en ainakaan vie mitään. Varmaan on itte laatikoihin siirryttävä kun hyllytila loppuu kesken eikä nurkkiin oikein mahdu uutta torniakaan.

Edited by Baka no itte, 08 February 2008 - 12:56.

Would anyone care for a peanut?

#18 funkstörung

funkstörung

Member +

• Elitisti
  • PipPip
  • 619 posts

Posted 08 February 2008 - 13:08

Ikea Billy- hyllyt on ihan näppäriä. Yhteen tollaseen 202cm korkeeseen viritelmään menee about 300 kiekkoa.
"You want a toe? I can get you a toe, believe me. There are ways, Dude. You don't wanna know about it, believe me. "

#19 Antti Tohka

Antti Tohka

Grandmaster of Spam ++

• Elitisti-avustaja
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8,027 posts

Posted 08 February 2008 - 13:36

Aina voi askarrella itse vaatehuoneesta dvd-hyllyn. Yksi tuttavani teki saman olohuoneen yhdelle seinälle ja laittoi siihen eteen liukuovet. Se on myös tyylikäs ratkaisu. Ei ole loppujen lopuksi edes kauhean hankalaa jos vähänkään on remonttihommat hanskassa.

Aijai, tolla tokaylimmällä hyllyllä näkyy epäilyttävä levy.

Mullakin on toi epäilyttävä levy

Pakko tunnustaa, että niin mullakin.
Death Completely Sentence

#20 Bitnik

Bitnik

Über Member

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,320 posts

Posted 08 February 2008 - 16:43

Mulla on kaksi kellarivarastoa joista toiseen murtauduttiin, just siihen jossa on vanhoja kenkiä yms. roinaa. Siihen missä on noin tuhat kasettia ei ole murtauduttu :shifty:
Iisalmen Sanomat: Päin naamaa piereminen ei ole rikos

#21 Exhorder

Exhorder

Member

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 303 posts

Posted 12 January 2012 - 01:36

Itse ainakin teetin cd hyllyn joka maksoi muistaakseni 100e. Nyt on 530 cd levyä joista slipcase promoja kai joku 20 kpl, dikipakkeja ehkä samanverran, slim cd-R demolevyjä ainakin 30 kpl. Vinyyleitä mahtuu alaosaan kaiketi 250 kpl.

#22 MiR

MiR

Expert Member ++

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,690 posts

Posted 14 January 2012 - 18:43

DVD:t ovat Ikean Bestå kaapeissa ja ratkaisu on ihan riittävän tyylikäs, ovet ovat korkeakiiltoisia punaisia ja valkoisia, niin ei tarvitse katsoa leffojen päätyjä muuta kuin silloin kun haluaa. Hankkiessa noin pari vuotta sitten hinnat eivät olleet korkeat, eivätkä ne vieläkään päätä huimaa.

CD:t (n. 2100 kpl) ovat itse tehdyssä lasihyllyssä, joka rakentuu sovellan kiskoista ja hyllynkannattimista sekä muistaakseni K-Raudasta löytyneistä lasilevyistä. Kokonaiskustannukseet olivat ehkä noin 200 - 250 euroa. Lasilevyt ovat vuosien varrella painuneet sen verran kaarelle, että uuden hyllyn hankinta on väkisinkin jossain vaiheessa edessä.
Dick Laurent is dead

#23 Exhorder

Exhorder

Member

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 303 posts

Posted 18 April 2012 - 12:11

Ikea Billy- hyllyt on ihan näppäriä. Yhteen tollaseen 202cm korkeeseen viritelmään menee about 300 kiekkoa.

Ja maksaa reilusti. Kandee mieluummin käydä teetättämässä vaikka puusepällä, niin saa paljon halvemmalla. itse vaikka sitten kotona vielä kasaa sen, niin säätää siinäkin vähän. Just teetin semmoisen suht pienen hyllyn puusepällä vähäisiä pelejäni varten. Joku 55 cm leveä ja metrin korkea. maksoi 30e ilman kasaamista. Valmista huonekalulevyä siis eli itse ei tartte maalata edes.

Edited by Exhorder, 18 April 2012 - 12:13.

#24 Jakel

Jakel

Expert Member ++

• Varapäätoimittaja
  • PipPipPipPip
  • 2,877 posts

Posted 18 April 2012 - 13:02

55 euroa maksaa Billy hylly. Tuota ei hinta-laatusuhteeltaan voita kyllä mikään. Kaikenlisäksi hyllyt ovat laadukkaita ja nopeasti koottavia. DVD harrastaja joutunee tosin ostamaan muutaman lisähyllyn että tilan voisi optimoida.
'Elokuva on värillinen, vaikka se sijoittuu 1200-luvulle. Oikeasti värielokuva keksittiin vasta 1900-luvulla, joten mustavalkoisuus olisi lisännyt realismin tuntua.'
-Braveheart, Mesta.netin leffamokat.

#25 MiR

MiR

Expert Member ++

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,690 posts

Posted 18 April 2012 - 15:27

55 euroa maksaa Billy hylly. Tuota ei hinta-laatusuhteeltaan voita kyllä mikään. Kaikenlisäksi hyllyt ovat laadukkaita ja nopeasti koottavia. DVD harrastaja joutunee tosin ostamaan muutaman lisähyllyn että tilan voisi optimoida.

Billy on muuten ihan ok, mutta rungon syvyys (28 cm) nousi meikäläiselle kynnyskysymykseksi. Siksi päädyin saman firman Bestå-hyllyyn, jonka syvyys on vain 20 cm. Kummallista Ikean nettisivuissa on se, että sieltä ei löydy kyseistä 20 cm syvää runkoa, mutta se on silti uudessa paperikuvastossa.
Dick Laurent is dead

#26 Jeremias Rahunen

Jeremias Rahunen

Expert Member

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,170 posts

Posted 20 June 2014 - 17:02

Onkohan missään saatavilla sellaista pientä (kapea ja matala) baarikaappia johon mahtuisi about 10 pulloa. Ei tartte olla jääkaappi, läpinäkyvä ovi plussaa, mahdolliset spottivalot sisällä myös plussaa. Tartteis tosiaan mahtua pieneen tilaan ja tulisi olohuoneen nurkkaan ja olisi hyvä jos näyttäisi suht tyylikkäältä.

"Muutaman kerran on ollut ähky, kun olen innostunut syömään kilon salaattiannoksen kaikkine muine tykötarpeineen vahingossa Aku Ankkaa lukiessani."

#27 MiR

MiR

Expert Member ++

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,690 posts

Posted 26 November 2014 - 10:09

Nyt on ilmennyt tarve laajentaa DVD-hyllystöä, mutta Ikean perkele on poistanut valikoimastaan Bestå-hyllyn korkeammat vaihtoehdot (128 cm ja 192 cm). Nyt myynnissä on enää 64 cm:n korkuisia, 20 cm syviä vaihtoehtoja. Ja tuo 20 cm syvä hyllyhän nyt on ainoa järkevä vaihtoehto, sillä tilaa on rajoitetusti.

Olen yrittänyt etsiä korvaavaa noin 20 cm syvyistä hyllyjärjestelmää, mutta ainakaan hyvä ystäväni Google ei pysty nyt auttamaan. Pystyvätkö muut Elitistit?

Dick Laurent is dead

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users