Jump to content

Photo

Yksinteoin

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 Goose

Goose

Superspammer

• Elitisti
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,052 posts

Posted 21 February 2004 - 16:15

Olisiko Elitisteillä mahdollisesti vielä tallella -90 valmistunutta Pekka Lehdon ohjaamaa elokuvaa? Olisi hyvä nähdä uusintana Parviaisen tilitykset. Televisio uusintaa tuskin on tulossa.
Goose who's butt did you kiss to get in here anyway?

The list is long, but distinguished.

#2 Young Hova

Young Hova

Superspammer

• Elitisti
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,104 posts

Posted 20 March 2005 - 21:06

syntymäpäivilläkään ei saa käydä kun muut niin vaivautuu. saatana yhtäkkiä lapsiinkin vähemmän osuutta kuin kenelläkään muulla. sen takia että on sattunut vetämään turpaan sen takia ettei se lopeta suhdetta jonkun jätkän kanssa. saatana koko perkeleen suku pitäs vetää niin turpaan saatana. vapaaehtoisuus on maailman vittumaisin asia. ei perkele ihmisillä ole mitään oikeuksia tälläisiin asioihin. "rakkaus on vapaaehtoista", vitut se on vapaaehtoista saatana. kun on riittävän pitkään ollut rauhan aika, niin on rauhan aikana tapana pelata ihmissuhteilla miten vain. niin voi verhojen väristä tulla erimielisyyttä ja sen suhteen ero. sota-aikana taas on tapana tappaa. ei siinä oo mitään sen kummempaa. kaikki voidaan perustella, natsien hirmuteotkin voidaan perustella. kaikki voidaan perustella johonkin pisteeseen. kun juridiikka ja ihminen kohtaa, eikä ihminen halua antaa periksi, niin ei siinä käy monellekaan hyvin.

- Jussi Parviainen

Edited by Kalle Kinnunen, 20 March 2005 - 21:23.

Ei yhtään naurahdusta, liikuttumisen kyyneltä tai edes huokausta. Tunteet pois, masentava huttu teatterilevitykseen ja rahat kouraan tekijöille.

#3 Goose

Goose

Superspammer

• Elitisti
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,052 posts

Posted 03 April 2007 - 16:29

Dokumentin energian voimasta Adrenaliini virtaa ja suonet pullistuvat.
Elokuvassa kuuluvan Röllin Usvametsän nainen on minulle suoraan Jungin teoriasta - tapahtuman ja ajan yhteensattuma. Normaalisti laulu olisi vain "Röllin" lastenlaulu mutta tässä yhteydessä, kun Parviainen cruisailee Mersulla se antaa aivan uuden näkökulman ja merkityksen laululle.

Vapaa ote Parviaisen sanan säilästä:

Mulla on semmoinen hirven nylkypuukko, jonka sain lahjaksi.
Mä otin sen housuun, sukkaan.
Mä tapan sen.
Mä odotin KOM-teatterin edessä kaksi vuorokautta.
Jos se tulee, mä lyön puukolla suoraan kurkkuun. Puukon pystyyn enkä mitään lapsellisia mustalaispuukotuksia.
Ja sitten tapan itseni välittömästi ni tiedätte kenen kanssa pelaatte.

Goose who's butt did you kiss to get in here anyway?

The list is long, but distinguished.

#4 Ilja Rautsi

Ilja Rautsi

Über Member

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,190 posts

Posted 04 April 2007 - 06:50

Kom-teatterilaisten siis kannattaa odottaa 2 vuorokautta ennen kuin purjehditte kuviin...
Being a dwarf I suppose has its own mysteries.

#5 Antti Tohka

Antti Tohka

Grandmaster of Spam ++

• Elitisti-avustaja
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8,027 posts

Posted 04 April 2007 - 07:50

Valitettavasti tuosta ei ole kuin jotain tiskinalta saatuja "bootleggeja" liikkeellä. Jos joku kertoo mulle Pekka Lehdon yhteystiedot, niin voin yrittää säätää tuon EKEK:n.
Death Completely Sentence

#6 Artisan

Artisan

Über Member

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,021 posts

Posted 04 April 2007 - 07:53

Jos joku kertoo mulle Pekka Lehdon yhteystiedot, niin voin yrittää säätää tuon EKEK:n.

Tuolta voisi aloittaa etsinnät.

Mikä on pahempaa kuin löytää puolikas mato omenasta, jota olet juuri haukannut?

- Holokausti

#7 Lauri Lehtinen

Lauri Lehtinen

Über Member ++

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,753 posts

Posted 04 April 2007 - 08:41

Jos joku kertoo mulle Pekka Lehdon yhteystiedot, niin voin yrittää säätää tuon EKEK:n.

Öh, ei vielä mitään ohjelmistopaljastuksia please. Pahimmassa tapauksessa EKEK alkaa vetää itsetuhoisia parviaisfaneja joiden puukot rupeavat heilumaan kun ohjelmassa ei olekaan odotettua klassikkoa. "Sodan aikana on tapana tappaa."

#8 Antti Tohka

Antti Tohka

Grandmaster of Spam ++

• Elitisti-avustaja
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8,027 posts

Posted 04 April 2007 - 08:43

Öh, ei vielä mitään ohjelmistopaljastuksia please. Pahimmassa tapauksessa EKEK alkaa vetää itsetuhoisia parviaisfaneja joiden puukot rupeavat heilumaan kun ohjelmassa ei olekaan odotettua klassikkoa. "Sodan aikana on tapana tappaa."

Heh, tämä riski kannattaa ottaa.
Death Completely Sentence

#9 Young Hova

Young Hova

Superspammer

• Elitisti
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,104 posts

Posted 14 July 2009 - 12:30

Yksinteoin 2 tulossa vuoden sisällä.

http://suomenkuvaleh...ensa-elokuvassa

Ei yhtään naurahdusta, liikuttumisen kyyneltä tai edes huokausta. Tunteet pois, masentava huttu teatterilevitykseen ja rahat kouraan tekijöille.

#10 Disco Studd

Disco Studd

Über Member +

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,504 posts

Posted 14 July 2009 - 14:41

Minähän kerroin jo tuosta R&A-ketjussa.

Emme halua vain katsoa tiettyjä elokuvia (35 mm -filmiltä) vaan kokemukseen kuuluu teatteriin tuleminen epätavallisia, epätodennäköisiä elokuvia varten. Ehkei maailman idealistisinta kulttuurihulluutta, mutta silti haastavampaa ja toisella tavalla tarinaksi ja muistoiksi muotoutuvaa kuin kotona klikkailuun perustuva elokuvan kuluttaminen.

#11 Young Hova

Young Hova

Superspammer

• Elitisti
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,104 posts

Posted 14 July 2009 - 16:16

Anyways, R&A:n kanssa tällä ei ole mitään tekemistä (ei ole sinne koskaan tarjottu) ja ekana elokuvan tekemisestä taisi kertoa Image.

#12 (The Lukewarm.)

(The Lukewarm.)

Über Member

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,013 posts

Posted 03 January 2011 - 09:58

http://www.elitisti....572-10-docpoint

#13 (The Lukewarm.)

(The Lukewarm.)

Über Member

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,013 posts

Posted 21 January 2011 - 10:58

Parviaisen seuraavan elämäkertaelokuvan on määrä tulla ensi-iltaan Rakkautta ja Anarkiaa -festareilla, syyskuun puolivälissä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011012013042902_vi.shtml

#14 (The Lukewarm.)

(The Lukewarm.)

Über Member

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,013 posts

Posted 11 April 2011 - 12:00

Raporttia Turusta?

#15 Young Hova

Young Hova

Superspammer

• Elitisti
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,104 posts

Posted 13 April 2011 - 23:43

Kuulin että näytettiin.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users