Jump to content

Photo

Elitisti päivittyi!

• Please log in to reply
113 replies to this topic

#46 JariM

JariM

Expert Member

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 10 October 2009 - 15:42

Jos perustan testiosioon uuden niin häviääkö se sieltä?

Häviää.

Kiitos, asia selvä.

Yksi vaihtoehto olisi jatkaa tän porukan vaparikeskustelua täällä:

http://www.punkinfin...der=asc&start=0

Keskustelu ja diggailu hyvin saman henkistä ja ainakin mulla (Turku ZOG) ja madogiwazokulla on jo tunnukset.

Mulla on myös tunnus tonne (Majuri) ;)
Piffillä on tosin rekisteröinnit jäissä nyt just. Onko Jannella tunnuksia?
Hohtolootan ketju olisi toinen vaihtoehto.
LOAD"SIGNATURE",8,1

#47 madogiwazoku

madogiwazoku

Member

• Bannattu
  • PipPip
  • 223 posts

Posted 10 October 2009 - 16:36

Jos perustan testiosioon uuden niin häviääkö se sieltä?

Häviää.

Kiitos, asia selvä.

Yksi vaihtoehto olisi jatkaa tän porukan vaparikeskustelua täällä:

http://www.punkinfin...der=asc&start=0

Keskustelu ja diggailu hyvin saman henkistä ja ainakin mulla (Turku ZOG) ja madogiwazokulla on jo tunnukset.

Mulla on myös tunnus tonne (Majuri) ;)
Piffillä on tosin rekisteröinnit jäissä nyt just. Onko Jannella tunnuksia?
Hohtolootan ketju olisi toinen vaihtoehto.

En muista mun salasanaa ja olen näköjään rekisteröitynyt jollain vanhalla meiliosoitteella mikä ei ole enää käytössä joten en saa salasanaa tietoon. Nyt kävi näin.

#48 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• Päätoimittaja / webmaster
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,918 posts

Posted 10 October 2009 - 16:52

...painopisteen olessa enemmän vasemmalla kuin oikealla. Tottumiskysymys tämäkin.

Foorumialuelistauksen painopisteen saa ainakin keskitettyä, kun sulkee sen oikeassa reunassa näkyvän "Recently Added Topics":in alueen yläkulman ruksista (alueen saa tahtoessaan takaisin näkyviin ruksin tilalle ilmestyvästa nuolesta).
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

#49 Janne Timonen

Janne Timonen

Über Member

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,070 posts

Posted 10 October 2009 - 18:27

Ei o tunnareita, mutta mielummin punkkimestalla kuin hohtolootassa. Ilmoittakkee kun sinne voi rekisteröityä.
Cause I'm a picker / I'm a grinner / I'm a lover / And I'm a sinner / I play my music in the sun

#50 kautsi

kautsi

Full Member

• Foorumikäyttäjä
  • PipPipPip
  • 1,235 posts

Posted 11 October 2009 - 15:24

Just joo, mikäs on ettei enää elitistiksi kelpuuteta? :lol:

#51 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• PipPipPipPipPipPip
  • 4,918 posts

Posted 11 October 2009 - 15:30

Just joo, mikäs on ettei enää elitistiksi kelpuuteta? :lol:

http://www.elitisti.net/faq/ sieltä löytyy vastaus tähänkin pulmaan.

#52 kautsi

kautsi

Full Member

• Foorumikäyttäjä
  • PipPipPip
  • 1,235 posts

Posted 11 October 2009 - 16:38

Kiitos tyhjentävästä vastauksesta.

#53 Sahhmi

Sahhmi

Member ++

• Elitisti
  • PipPip
  • 754 posts

Posted 11 October 2009 - 22:10

Fooruminäkymän väljyys kyllä on edelliseen versioon verrattuna vähän rasittavaa, mutta eiköhän siihen totu. Onko muuten mun selaimen (FF 3.5.3 mac) asetusten/keksien/tms vika vai foorumissa joku hassu, kun uuden sisällön listauksessa klikattuani namiskaa mistä entisessä foorumiversiossa pääsi viimeisimpään lukemattomaan viestiin, nyt ketju aukeaa aina vain ketjun ekalle sivulle.

Sun bothers my eyes sometimes.

#54 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• PipPipPipPipPipPip
  • 4,918 posts

Posted 11 October 2009 - 22:40

Fooruminäkymän väljyys kyllä on edelliseen versioon verrattuna vähän rasittavaa, mutta eiköhän siihen totu. Onko muuten mun selaimen (FF 3.5.3 mac) asetusten/keksien/tms vika vai foorumissa joku hassu, kun uuden sisällön listauksessa klikattuani namiskaa mistä entisessä foorumiversiossa pääsi viimeisimpään lukemattomaan viestiin, nyt ketju aukeaa aina vain ketjun ekalle sivulle.

Viimeisimpään viestiin (siis viimeisin jota et ole lukenut) pitäisi päästä oikealla olevaa viestiotsikkotekstiä klikkaamalla. Jos se ei toimi, niin vika on todennäköisesti kekseissä tms.

Viestiketjun viimeisimpään viestiin pääsee myös oikealla näkyvän kellonajan vieressä olevaa pientä nuolta klikkaamalla.

#55 fileerausveitsi

fileerausveitsi

Newbie +

• Foorumikäyttäjä
  • Pip
  • 42 posts

Posted 11 October 2009 - 23:04

pääsivu/foorumi näyttää hyvältä ja käytössäkään ei mitään ongelmia ole huomannut.
edit: käytössä siis firefox 3.5.3

Edited by fileerausveitsi, 12 October 2009 - 13:10.

"If your girl likes it, it's wack." -Ice-T

#56 Lazer

Lazer

Über Member

• FIx-galleristi
  • PipPipPipPipPip
  • 3,194 posts

Posted 12 October 2009 - 04:30

Viimeisimpään viestiin (siis viimeisin jota et ole lukenut) pitäisi päästä oikealla olevaa viestiotsikkotekstiä klikkaamalla. Jos se ei toimi, niin vika on todennäköisesti kekseissä tms.

Viestiketjun viimeisimpään viestiin pääsee myös oikealla näkyvän kellonajan vieressä olevaa pientä nuolta klikkaamalla.

Mulla ainakin meni ketjun ekaan joka ketjussa ekalla kerralla, mutta sitten toisen viestin jälkeen pääsi taas sinne uusimpaan viestiin.
Hyvin treenattu mutta myös kyvykäs ja ovela.

#57 Martin

Martin

Full Member ++

• Elitisti
  • PipPipPip
  • 1,790 posts

Posted 12 October 2009 - 06:57

Ja huomasinpa tässä samalla kirjoittaessa, että kun valitsee vaikka insert image, niin siitä avautuva ikkuna menee osittain piiloon vasemman reunan taakse niin, ettei esim. siihen kirjoitettavaa osoitetta näe ollenkaan. Vaikea selittää, mutta voin kikkailla vaikka screenshotin tarvittaessa. Ja tämä sama koskee noita muitakin vastaavia toimintoja.

Täällä duunikoneella mulla on käytössä Windows XP ja IE 6.0.

Huomasitko muuten Jetro tän?

#58 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• PipPipPipPipPipPip
  • 4,918 posts

Posted 12 October 2009 - 07:50

Ja huomasinpa tässä samalla kirjoittaessa, että kun valitsee vaikka insert image, niin siitä avautuva ikkuna menee osittain piiloon vasemman reunan taakse niin, ettei esim. siihen kirjoitettavaa osoitetta näe ollenkaan. Vaikea selittää, mutta voin kikkailla vaikka screenshotin tarvittaessa. Ja tämä sama koskee noita muitakin vastaavia toimintoja.

Täällä duunikoneella mulla on käytössä Windows XP ja IE 6.0.

Huomasitko muuten Jetro tän?

Huomasin.

Näille IE6-ongelmille vaan ei voi tehdä mitään, paitsi jättää käyttämättä ko. selainta tai ko. selaimella Elitistiä. Sama juttu foorumin logon kanssa, se nyt vaan tulee olemaan tuollainen ruma paska IE6:lla. Kokeilin eilen eri tavoin ylikirjoittaa nykyistä logoa että näkyisi kauniisti myös IE6:lla ja totesin että ilman kooditason muutoksia ei tule onnistumaan.

IP.Board tukee IE6:ia ainoastaan tärkeimpien toiminnallisuuksien osalta (tarkoittaen lähinnä viestien lähetystä), minkään muun ominaisuuden toimivuudesta ei anneta takeita.

#59 Martin

Martin

Full Member ++

• Elitisti
  • PipPipPip
  • 1,790 posts

Posted 12 October 2009 - 07:57

Näille IE6-ongelmille vaan ei voi tehdä mitään, paitsi jättää käyttämättä ko. selainta tai ko. selaimella Elitistiä.

Tämä selvä. Eli täytyy toivoa, että duunikoneen selaimeen tulisi jossain vaiheessa päivitys.

Täällä ei siis pysty asentamaan koneille itse mitään vaan kaikki mahdolliset päivitykset tulee linjoja pitkin.

#60 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• PipPipPipPipPipPip
  • 4,918 posts

Posted 12 October 2009 - 08:01

Täällä ei siis pysty asentamaan koneille itse mitään vaan kaikki mahdolliset päivitykset tulee linjoja pitkin.

Joo, tiedän ja ymmärrän kyllä. Vastaava tilanne valitettavan monissa muissa työpaikoissa.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

uusi sivusto osoitteessa:

elitisti.fi
Foorumi ei ole enää aktiivisessa käytössä. Keskustelu elokuvista ja populaarikulttuurista jatkuu Elitistin Discord-serverillä