Jump to content

Photo

Kuvapankit

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Xialong

Xialong

Full Member ++

• FIx-galleristi
  • PipPipPip
  • 1,974 posts

Posted 02 May 2010 - 21:20

Mitäs vaihtoehtoja löytyisi Imageshackille? Olen tuota aika paljon käyttänyt kansiskannien esittelyyn, mutta monasti täysin viattomatkin pikkutuhmat kannet katoavat tuolta jo ennen kuin olen saanut postausta valmiiksi. Näitä on esim. jotkin Star Videon nahkahoususeksikomediat ja esim. Jungle Blue Frekvensialta. Tarvittaisiin siis joku Redtuben kaltainen vastine Youtubelle, kuvien suhteen, tai edes joku hieman vähemmän kriittinen sivusto. Tuskin näitä kukaan minkään tekijänoikeusrikkomuksen takia ainakaan poistelee. Näistä oli muistaakseni jossakin topicissa jo keskustelua, mutta en jaksanut alkaa kaivamaan sitä esiin.
Ho, Ho, Ho... Well, if it isn't stinking Billygoat Billyboy in poison. How are thou, thou globby bottle of cheap stinking chip oil? Come and get one in the yarbles, if you have any yarbles, you eunuch jelly thou.

#2 Janne Timonen

Janne Timonen

Über Member

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,070 posts

Posted 02 May 2010 - 21:24

Mitäs vaihtoehtoja löytyisi Imageshackille? Olen tuota aika paljon käyttänyt kansiskannien esittelyyn, mutta monasti täysin viattomatkin pikkutuhmat kannet katoavat tuolta jo ennen kuin olen saanut postausta valmiiksi. Näitä on esim. jotkin Star Videon nahkahoususeksikomediat ja esim. Jungle Blue Frekvensialta. Tarvittaisiin siis joku Redtuben kaltainen vastine Youtubelle, kuvien suhteen, tai edes joku hieman vähemmän kriittinen sivusto. Tuskin näitä kukaan minkään tekijänoikeusrikkomuksen takia ainakaan poistelee. Näistä oli muistaakseni jossakin topicissa jo keskustelua, mutta en jaksanut alkaa kaivamaan sitä esiin.

Tinypic on ollut ihan jees.
Cause I'm a picker / I'm a grinner / I'm a lover / And I'm a sinner / I play my music in the sun

#3 JariM

JariM

Expert Member

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 03 May 2010 - 10:01

Jonkin verran olen imagehost:ia käyttänyt.
LOAD"SIGNATURE",8,1

#4 willberg

willberg

Full Member +

• Elitisti
  • PipPipPip
  • 1,491 posts

Posted 03 May 2010 - 12:16

Tinypic on ollut ihan jees.

Tinypic poistelee myös tuhmia kuvia ja tuolla Imagehostissakin näytti olevan ilmoitus että sellaisia ei sallita.

Imgur taitaa olla ihan ok: http://imgur.com/
Subkouvoloid Meltdown

#5 Janne Timonen

Janne Timonen

Über Member

• Elitisti
  • PipPipPipPipPip
  • 3,070 posts

Posted 03 May 2010 - 14:08

Tinypic poistelee myös tuhmia kuvia ja tuolla Imagehostissakin näytti olevan ilmoitus että sellaisia ei sallita.

Imgur taitaa olla ihan ok: http://imgur.com/

Johan on paska mesta sit.
Cause I'm a picker / I'm a grinner / I'm a lover / And I'm a sinner / I play my music in the sun

#6 Jetro Suni

Jetro Suni

Administrator

• Päätoimittaja / webmaster
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,916 posts

Posted 06 May 2010 - 19:28

http://bayimg.com/

Free uncensored image hosting. Ainakin kuulostaa siltä mitä haettiin. Itse en tosin ole ko. palvelua testannut.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

#7 J.T.

J.T.

Newbie

• Foorumikäyttäjä
  • Pip
  • 11 posts

Posted 11 May 2010 - 21:47

Aika hyva vaihtoehto on flickr. Jos on kovin tuhmia kuvia niin saattaa joutua kiinnostuneet loggaamaan sisaan niita katsomaan, mutta ne voi sinne kuitenkin ladata helposti ja tilaa on aika mukavasti...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users