Jump to content

Photo

Harvinaiset arvokkaat DVD- R2-julkaisut

• Please log in to reply
412 replies to this topic

#406 Jeremias Rahunen

Jeremias Rahunen

Expert Member

• Elitisti
  • PipPipPipPip
  • 2,170 posts

Posted 16 June 2020 - 07:31

No, nyt Arvottomista on vihdoin tulossa VLMedialta uusintajulkaisu. Ei sentään blu-raynä, mutta kuitenkin. Mikä kaiken järjen mukaan vähentää olennaisesti Futuren mahdollista "keräilyarvoa".

Kiitos tiedosta. Tämä on hyvä juttu sillä missasin itse Mikan leffat aikoinaan. Tuosta discshopin linkistä käsin näyttäisi että muutkin Mikan elokuvat tulevat uusintapainoksina. Suurin osa Akin elokuvista tuli hommattu blu rayna. Olivat muuten varsin onnistuneita julkaisuja. Harmi vaan kun nykypäivänä ei kovin moni suomielokuva päädy blu raylle. Näistä vanhemmista siis.

"Muutaman kerran on ollut ähky, kun olen innostunut syömään kilon salaattiannoksen kaikkine muine tykötarpeineen vahingossa Aku Ankkaa lukiessani."

#407 Jerobeam

Jerobeam

Member +

• Elitisti
  • PipPip
  • 347 posts

Posted 16 June 2020 - 21:34

Harmittaa, kun Suomi-viihteen klassikot dvd-levyjen julkaisu lopetettiin aikoja sitten. Maikkarilta olisi löytynyt vielä paljon mielenkiintoista MTV-teatterituotantoa.

#408 Pastori Outo

Pastori Outo

Newbie

• Foorumikäyttäjä
  • Pip
  • 2 posts

Posted 25 August 2020 - 13:33

Moro,

Tappajahain 30-vuotisjuhlapaketti, Suomi-DVD. Mikähän tuolle olisi ns. realistinen arvo? Tiedän, että käypä hinta on se, mihin ostaja ja myyjä ovat molemmat tyytyväisiä, mutta myyntiin laitettaessa olisi mukava, kun ei ole aivan hakoteillä hinnassa. Huutonetissä on vastaava 195e pyynnillä tällä hetkellä. Omani on kerran katsottu ja hyväkuntoinen. Kuvia ja vihkoja on koskettu paljain käsin. Ostokuittia ei sentään ole, mutta olen sen aikanaan ihan kaupasta ostanut.

https://www.huuto.ne...x-dvd/520680903

Olen tätä harvennustenkin keskellä pitänyt hyllyssä, koska pidän paketista. Itse elokuvaa en ole sittemmin edes katsonut, ei ole minulle erityisen tärkeä. Nyt kun Second Sightin Dawn of the Dead -megapaketin julkaisu lähenee ja ennakkotilaussormi on jo tulessa, aloin vähän pohtimaan tämän nykyarvoa ja mahdollista ostajakuntaa.

#409 Jakel

Jakel

Expert Member ++

• Varapäätoimittaja
  • PipPipPipPip
  • 2,869 posts

Posted 28 August 2020 - 12:34

Harvoin keräilyversioista maksetaan yli 50 euroa ellei itse version elokuva ole jotenkin harvinainen tai jotain isoa siistiä krääsää mukana. 195 euroa pyyntinä vaikuttaa aika absurdilta, kyseessä kuitenkin yleinen elokuva. 

'Elokuva on värillinen, vaikka se sijoittuu 1200-luvulle. Oikeasti värielokuva keksittiin vasta 1900-luvulla, joten mustavalkoisuus olisi lisännyt realismin tuntua.'
-Braveheart, Mesta.netin leffamokat.

#410 Pastori Outo

Pastori Outo

Newbie

• Foorumikäyttäjä
  • Pip
  • 2 posts

Posted 28 August 2020 - 13:38

Tuota pyyntiä juuri ihmettelinkin. Taustathan selvisi myyjän muita kohteita selatessa. On ilmeisesti tarkoitus laittaa sellainen summa, joka ei perustu mihinkään, mutta jolla on itse aivan valmis myymään ja ostajalle jää tehtäväksi koettaa kepillä jäätä hintaehdotusten kanssa. Jotka takuuvarmasti hylkää. Tunnearvoa tuossa kai hinnoitellaan. Juuri, kuten Huutonetissä pitäisikin toimia... En tietysti kritisoi.

#411 Jakel

Jakel

Expert Member ++

• Varapäätoimittaja
  • PipPipPipPip
  • 2,869 posts

Posted 28 August 2020 - 14:44

Tuollahan on useita noita ns. onkijoita. Niille varmaan riittää, jos yksikin överihintainen tuote menee vuodessa kaupaksi.

'Elokuva on värillinen, vaikka se sijoittuu 1200-luvulle. Oikeasti värielokuva keksittiin vasta 1900-luvulla, joten mustavalkoisuus olisi lisännyt realismin tuntua.'
-Braveheart, Mesta.netin leffamokat.

#412 Kari Häkkinen

Kari Häkkinen

Member +

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 511 posts

Posted 31 August 2020 - 10:38

Spede Show - Kyllä kansa tietää

http://www.huuto.net...--dvd/405741836

Meinaako myyjä saada kaupaksi?

http://www.huuto.net...2-dvd/404084075

Koko viiden tuplan setti Spede Showta tarjouksessa 250 euron lähtöhintaan.

Ja kyllä sarjan viimeinen osa Spede show. Kyllä kansa tietää 1986-1987 on ihan ymmärrettävästi nykyisin hintavin.

Shown taso oli loppua kohden laskenut niin pahasti, että studioyleisön naureskelut hiipuivat olemattomiin jo edellisellä kokoelmalla Spede show. Ihan huvin vuoksi 1985 -1986. Pan Vision taisi ennakoida kiinnostuksen olevan siksi laimeaa ja otti viidennestä Spedestä muita selvästi pienemmän painoksen.

Homma on kuitenkin niin, etteivät fanit piittaa siitä onko keräilykohteen jokin osa muita heikkotasoisempi. Koko sarja on saatava. Jos ei muuten, niin mielenrauhan takia. Se on sitten eri asia miten usein sarjan heikointa lenkkiä tulee katsottua.

Itse ostin neljä ekaa Spede Show-tuplaa vuonna 2007 jotain kympin kpl, mutta viidennen sain vasta 2012. Divarinpitäjä valitteli joutuvansa pyytämään siitä 18 euroa, jonka maksoin epäröimättä. Eikä toissavuotinen 90 euroakaan mikään kohtuuton hintapyyntö ole. Paitsi tietysti sellaiselle, joka ei ole kyseisestä DVD:stä kiinnostunut. Mutta mitäs helvettiä asia heille kuuluu?

Edited by Kari Häkkinen, 31 August 2020 - 11:01.

En lue viesteihini tulevia vastauksia.

#413 Takeshi666

Takeshi666

Newbie ++

• Foorumikäyttäjä
  • Pip
  • 92 posts

Posted 03 November 2020 - 20:45

Rene Laloux:n Gandahar Eurekan Masters of Cinema-julkaisuna näyttää olevan aika suolainen nykypäivinä. Viimeksi myyty kappale ebayssa meni melkein 80 eurolla.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users