En usko että pitämällä suuni kiinni tuo olisi mitenkään voinut pysynyt salassa. Tuon googlen palvelun käyttö leviää aika kovaa vauhtia erinäisillä keskustelupalstoilla ja muuttunee "koko kansan huviksi" aika pian.Tuosta asiasta ei olisi kyllä kannattanut puhua mitään.

Julkisguru
Posted 31 October 2011 - 14:31
Posted 31 October 2011 - 15:04
Toinen hieman kitkevämpi ratkaisu laittajilla lie napsia kuvat itse eikä kopsailla niitä mistä sattuu.
Juuri näin sitä kantsii toimia ja itse pyrinkin noudattamaan tätä käytäntöä. Eihän se silloin tietenkään onnistu, jos ei leffaa jossain muodossa omista.
Oikeastaan hyvä että Hamitu tämän "ongelman" paljasti, näin ollen peli on taas tasapuolinen. Nyt kun kaikilla on mahdollisuus huijata, huijaaminen menettää merkityksensä. Muutaman nimimerkin kohdalla olen kyllä kohtuullisen varma palvelun onnistuneesta lanseeraamisesta. Meinaan, jos sama nimimerkki tietää useamman vähän tiedetyn kuvan, jotka edustavat ihan eri genrejä ja aikakausia, eivätkä ole näyttelijän kasvoista tunnistettavia niin onhan se päivänselvä että digi-doupingia on käytössä. Itse en toki myönnä mitään.
Talking shit about other people only makes you look like a loser.
- Rob Zombie
Posted 06 November 2011 - 17:42

- Rob Zombie
Posted 14 January 2012 - 08:11
Mikä on pahempaa kuin löytää puolikas mato omenasta, jota olet juuri haukannut?
- Holokausti
Posted 22 May 2012 - 23:41
Emme halua vain katsoa tiettyjä elokuvia (35 mm -filmiltä) vaan kokemukseen kuuluu teatteriin tuleminen epätavallisia, epätodennäköisiä elokuvia varten. Ehkei maailman idealistisinta kulttuurihulluutta, mutta silti haastavampaa ja toisella tavalla tarinaksi ja muistoiksi muotoutuvaa kuin kotona klikkailuun perustuva elokuvan kuluttaminen.
Posted 23 May 2012 - 17:24
- Holokausti
Posted 23 May 2012 - 18:39
No joo, itse meinasin ekaksi veikata shakki-inceptionia Tinker tailoriksi, ymmärrettävistä syistä. Sitten huomasin tämän toisen kuvan ja tunnistin näyttelijättären. Toinen Tinker Tailor oli toki ihmeellisen tutun näköinen kuva sekin, mutta ei tullut oikea vastaus mieleen. lol. Hiton aurinkolasit. Eipä näitä aina muista (tai tajua), vaikka elokuva olisi nähty muutaman kuukauden sisällä.Kai se oli odotettavissa, että joskus tulee tuplakuva samalla kierroksella, kun uploadaajia on paljon, mutta että kaksi elokuvaa samanaikaisesti. Eikä kaikki edes tunnistaneet samaa leffaa eri kuvista.
- Rob Zombie
Posted 15 July 2012 - 12:20
Emme halua vain katsoa tiettyjä elokuvia (35 mm -filmiltä) vaan kokemukseen kuuluu teatteriin tuleminen epätavallisia, epätodennäköisiä elokuvia varten. Ehkei maailman idealistisinta kulttuurihulluutta, mutta silti haastavampaa ja toisella tavalla tarinaksi ja muistoiksi muotoutuvaa kuin kotona klikkailuun perustuva elokuvan kuluttaminen.
Posted 03 October 2013 - 17:30
Jatkuukos guru vielä, laitoin uutta kuvaa jo tiistaina mutta ei tule näkyviin. :)
- Holokausti
Posted 11 October 2013 - 16:20
Jatkuukos guru vielä, laitoin uutta kuvaa jo tiistaina mutta ei tule näkyviin. :)
Laitoin äsken 1.10. lähetetyn kuvan uudelleen kun ei sitä näy vaikka nyt on uusia kuvia, jos tuli tuplana niin poistakaapa, kiitos.
- Holokausti
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users