Jump to content

Photo

Warning points

• Please log in to reply
65 replies to this topic

#61 Dimitri Siltala

Dimitri Siltala

Member +

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 334 posts

Posted 09 September 2012 - 01:46

Ei multa pavut mene nenään. Yleensä syönyt niitä tomattikastikkeessa itse maustettuna ym.aamiaiseksi.
Kysykää vaikka Romerolta grilliruuista ja paukuista,että onko taito tallella.
Olen haistatellut vittuja,mutta eikös se ole Suomalaista jokapäiväistä "höpinää"?
Jos annan varoituksia töissä kavereille ton takia,niin eihän siellä olisi kohta ketään enää töissä.

Ja en tiennyt/lukenut Flp:n tekstejä,ainoastaan personal messagea,ei ole tapana seurailla mitä joku jauhaa.
Että se siitä.
Rupean nyt keskittymään Isän Hautajaisjuttuihin,niin ei jaksa riidellä,muutenkin niin paska vuosi,nivunen kolme cm poikki ja pakara 4 Cm ja tämä idiootti on väkisin töissä 3 1/2 kuukautta.
Normi kivunsietäjä olisi itkenyt siinä lattialla,mutta en jättänyt työkaveria kuseen,vasta kuin pakosta.
Tämä ei ole joku sankaruuden tavoittelu,mutta jos alkuvuosi menee noin ja kesäloman avajaiset antibioottikuureineen jatkuivat Olympialaisten loppuun saakka ja sitten löydän Isä Siltalan kuolleena lattialta,niin "voi" olla, että hermostun hyvin nopeasti ja kirjoitan kaikennäköistä.

Ps. Tää vuosi oli yhtä Helvettiä,jos nyt Ensi vuosi olisi parempi.
I Hope.
Jos alkaa vituttaa niin paljon kuin nyt lähiaikoina,niin pitäisiköhän käyttää queta enemmän?

#62 Exhorder

Exhorder

Member

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 303 posts

Posted 15 September 2012 - 19:06

Mulle tuli 50 warning points seuraavista syistä: Kyselin hintoja ja leffojen kuvasuhteita. Admin luuli, että spämmään tahallani. EN tee semmoista. Olen vain utelias julkaisujen kuvasuhteista ja hinnoista. Myynti-osiossa olisi SUOTAVAA pistää leffan hinta perään, ettei tarvitsisi turhaan kysellä janolata(?) itseään kun ei tiedä onko fix esim 10e vai 5e postikuluineen ja mulle on 2e iso raha melkein jatkuvasti. ostan aina mahdollisimman halvalla vhs ja dvd leffoja.

CD levyt on mulle sen verran enemmän tärkeitä, ettämaksan vaikka 40 joistakin tietyistä cd levyistä.

#63 Neon Maniac

Neon Maniac

Expert Member +

• Foorumikäyttäjä
  • PipPipPipPip
  • 2,635 posts

Posted 16 September 2012 - 22:06

Mulle tuli 50 warning points seuraavista syistä: Kyselin hintoja ja leffojen kuvasuhteita. Admin luuli, että spämmään tahallani.

Siis mitä helkkaria??? Ei ole todellista!? :D

"Eisenstein does it with cuts, Max Ophuls does it with fluid movement. Chaplin does it with nothing. Eisenstein seems to be all form and no content, Chaplin is all content and little form. Nobody could have shot a film in a more pedestrian way than Chaplin. Nobody could have paid less attention to story than Eisenstein. Alexander Nevsky is, after all, a pretty dopey story. Potemkin is built around a heavy propaganda story. But both are great filmmakers."

#64 Ehetyz

Ehetyz

Member ++

• Elitisti
  • PipPip
  • 843 posts

Posted 16 September 2012 - 22:58

Omasta puolestani pakko antaa suuri kiitos ja kädenpuristus toimituksen päätökselle ottaa tehokkaampi moderointi käyttöön. Parin viime vuoden ajan Elitistifoorumi on muistuttanut enemmän DVDplazaa tai hohtofoorumia kuin sitä oikeasti elitististä nurkkausta jossa itseäni aikanaan nolasin kerta toisensa jälkeen. Ehkä tämän ryhtiliikkeen myötä itsekin tulee foorumilla käytyä enemmän kuin kerran kuukaudessa...
I'll be happy
as happy as can be
Your sacrifice, your nothingness
My beautiful, silent liberty

#65 seagull

seagull

Member +

• Elitisti-toimittaja
  • PipPip
  • 400 posts

Posted 16 September 2012 - 23:40

Mulle tuli 50 warning points seuraavista syistä: Kyselin hintoja ja leffojen kuvasuhteita. Admin luuli, että spämmään tahallani.

Siis mitä helkkaria??? Ei ole todellista!? :D

Asioita voidaan tulkita hyvinkin monelta kantilta. Nimimerkki Exhorder tulkitsee tapojensa mukaan niitä vain omalta kantiltaan mainitsematta varoituspisteiden syitä sen tarkemmin, joten mahdollisten väärinkäsitysten välttämiseksi pieni oikominen lienee paikallaan. Leffojen hintojen ja kuvasuhteiden kyseleminen on täysin ok niille tarkoitetuissa aiheissa, jos kyseleminen tarkoittaa käytännössä jotain muuta kuin useita (jollei useita kymmeniä) täysin tyhjänpäiväisiä tiedusteluita koskien sitä, voiko joku myydä minkä tahansa leffan hänelle neljällä eurolla tai onko niiden kuvasuhde 4:3. Tilanne olisi tismalleen sama, jos minä kirjoittaisin lähes jokaiseen myyntitopikkiin tai vhs-aiheiseen ketjuun, että onko kuvasuhde 4:3 ja myisittekö minulle kaikki nämä kasetit neljällä eurolla. Käsitätkö, spämmääminen, neljä euroa, 4:3 -kuvasuhde, viestistä toiseen, ilman mitään muuta sisältöä, toistuvasti ilman mitään sisältöä?

Sitä on vaikea sanoin selittää, kuinka tyhmältä tuo tuntuu tällä foorumilla. Ehkä tilannetta voisi jotenkin kansantajuisesti verrata keltaisiin sivuihin, jonne sinä kirjoittaisit joka toisen auton myynti-ilmoitukseen, että mitäs jos myisit minulle satasella autosi - on kyseessä sitten ferrari tai lada. Niin, vastaus on todennäköisesti jotain ihan muuta kuin kuvittelet (paitsi ehkä sen ladan kohdalla). Sinua neuvottiin myös tiedustelemaan speksejä yksityisviestillä, jos jokin tuntuu epäselvältä - ne yksityisviestit ovat olemassa sitäkin varten.

#66 Exhorder

Exhorder

Member

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 303 posts

Posted 18 September 2012 - 18:36

Itseäni ei moinen ainakaan haittaisi, koska en ole noin tosikko.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users