Jump to content

Photo

paypal / confirmed address

• Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 Young Hova

Young Hova

Superspammer

• Elitisti
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,104 posts

Posted 02 April 2004 - 09:01

Miten PayPalissa saa muutettua osoitteensa "confirmed"-muotoon? Vaikeelta tuntuu. Joku PayPal-virkamies tulee katsomaan että mä tosiaan asun tässä osoitteessa?

Ei yhtään naurahdusta, liikuttumisen kyyneltä tai edes huokausta. Tunteet pois, masentava huttu teatterilevitykseen ja rahat kouraan tekijöille.

#2 -jAn-

-jAn-

Member +

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 337 posts

Posted 02 April 2004 - 09:06

Eikö se ainakin muinoin mennyt niin että kun olit maksanut sen ekan maksun niin VISA tositteessa oli joku numerosarja mikä piti syöttää sinne ja sen jälkeen homma oli kunnossa? Vai sekoitanko johonkin muuhun verified nimikkeeseen?

#3 -jAn-

-jAn-

Member +

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 337 posts

Posted 02 April 2004 - 09:35

A verified address means you ship to their credit card's billing address. Most people have items shipped to their billing address, so this is usually not a problem. If their address says "unverified", then you have shipped the item to another address other than where their credit card is billed. This opens up the possibility for credit theft and PayPal will not cover unverified addresses.

En osaa sanoa saako tuon verified addressin nykyään myös Suomeen kun paypal.co.uk vastaa Euroopasta.

#4 JMustonen

JMustonen

Expert Member

• Elitisti-toimittaja
  • PipPipPipPip
  • 2,025 posts

Posted 02 April 2004 - 12:46

"To confirm your address, you will first need to add a credit card to your PayPal account. If your credit card company supports the Address Verification System, PayPal will check that the address you provided for your account matches the billing address that your credit card company has on file. You may be required to complete the Expanded Use Enrollment process, in which your credit card will become activated. Your address will not be Confirmed until the Expanded Use Enrollment process has been successfully completed."

Tän kanssa on painittu jo jokunen kuukausi, mutta ei ole toistaiseksi onnistunut. Tosin ei ole onneksi tullut vastaan kuin muutama tonttu, jotka eivät suostu lähettämään muuhun kuin varmistettuun osoitteeseen.
The Moonlight Sonata

"...is one of those poems that human language does not know how to qualify."

- Berlioz

#5 -jAn-

-jAn-

Member +

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 337 posts

Posted 02 April 2004 - 12:48

Tän kanssa on painittu jo jokunen kuukausi, mutta ei ole toistaiseksi onnistunut. Tosin ei ole onneksi tullut vastaan kuin muutama tonttu, jotka eivät suostu lähettämään muuhun kuin varmistettuun osoitteeseen.

Ilmeisesti paypal fraud on aikamoinen ongelma, nigerialaiset tilaavat mielellään arvokasta tavaraa varastetuilla korteilla.

#6 jukkasil

jukkasil

Member +

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 422 posts

Posted 02 April 2004 - 13:00

Mä olen tahinut tuon "confirmed"-jutun kanssa niin, että Paypal ei enää hyväksy mun Visakortin numeroa. No ei voi perkele mitään.

No, mä lähdinkin sitten toiseen suuntaan, pistin pankkitilinumeroni Paypaliin ja aloin myymään romua nurkista ebay.comin puolella, muutamassa päivässä olen myynyt 5 nimikettä ja rahatkin ovat jo tulleet omalle pankkitililleni Suomeen!
toukohousu, rehupuntti, traktoripiru, peltoperkele, landepaukku, jyväjemmari, juntti, hankkijanlippis, rehupiikles, popeda ja kossua

#7 Young Hova

Young Hova

Superspammer

• Elitisti
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,104 posts

Posted 02 April 2004 - 13:50

Koskaan aiemmin ei ole ollut ongelmia, mutta kun yritin ostaa lenkkarit niin myyjäfirma kertoi että ei onnaa.

Ei yhtään naurahdusta, liikuttumisen kyyneltä tai edes huokausta. Tunteet pois, masentava huttu teatterilevitykseen ja rahat kouraan tekijöille.

#8 -jAn-

-jAn-

Member +

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 337 posts

Posted 02 April 2004 - 14:00

Status: Finnish - Verified

Tuo ei ilmeisesti ole sama kuin confirmed address?

#9 -jAn-

-jAn-

Member +

• Foorumikäyttäjä
  • PipPip
  • 337 posts

Posted 02 April 2004 - 14:09

Edit: Alien Sun ehti ensin , joten laitetaanpa vastaus omaan kysymykseeni

Account Basics - My Profile - Street Addresses

How do I confirm my address?

To confirm your address, you will first need to add a credit card to your PayPal account. If your credit card company supports the Address Verification System, PayPal will check that the address you provided for your account matches the billing address that your credit card company has on file. You may be required to complete the Expanded Use Enrollment process, in which your credit card will become activated. Your address will not be Confirmed until the Expanded Use Enrollment process has been successfully completed.

Edited by -jAn-, 02 April 2004 - 14:13.

#10 Lazer

Lazer

Über Member

• FIx-galleristi
  • PipPipPipPipPip
  • 3,194 posts

Posted 08 October 2007 - 17:42

Jos joku maksaa mulle paypalin kautta rahaa, saako sen sieltä helposti omalle tilille pankissa ja meneekö siitä kuluja?
Hyvin treenattu mutta myös kyvykäs ja ovela.

#11 Spiritual Boxer

Spiritual Boxer

Expert Member +

• Toimittaja / moderaattori
  • PipPipPipPip
  • 2,470 posts

Posted 08 October 2007 - 17:55

Jos joku maksaa mulle paypalin kautta rahaa, saako sen sieltä helposti omalle tilille pankissa ja meneekö siitä kuluja?

En tiedä tilistä, mulla tuli muistaakseni luottokorttille plussaa. Eli siis vähennettiin muista Visa-maksuista. Vai menikö se näin, onko tässä mitään järkeä?
Virheistä ei opita, niihin totutaan.

#12 Tomi Pulkki

Tomi Pulkki

Member +

• Elitisti
  • PipPip
  • 555 posts

Posted 08 October 2007 - 17:57

Kyllä maksun saa suoraan tilille, kun vain syöttää tilinumeronsa PayPalin profiiliin. Yhdestä transaktiosta menee euron verran käsittelykustannuksia, hommassa menee muutama arkipäivä.
Metallista saa vaan paskoja viboja. Tai no siis sellasesta raskaasta ja synkästä. Saa pään sairaaks. Diung doung, pahaa oloo vaan pukkaa ja sitten kaikki menee mönkään enemmän tai vähemmän.

#13 Lazer

Lazer

Über Member

• FIx-galleristi
  • PipPipPipPipPip
  • 3,194 posts

Posted 08 October 2007 - 18:07

Kyllä maksun saa suoraan tilille, kun vain syöttää tilinumeronsa PayPalin profiiliin. Yhdestä transaktiosta menee euron verran käsittelykustannuksia, hommassa menee muutama arkipäivä.

Laitetaanko tilinumero tuonne ihan basic muodossa vai esim. IBAN muodossa? Entä voiko niitä maksuja esim. kerätä tonne paypaliin ja sitten yhdellä eurolla kerralla siirtää enempi vai toimiiko ne vaan välittäjinä saman tien?
Hyvin treenattu mutta myös kyvykäs ja ovela.

#14 Young Hova

Young Hova

Superspammer

• Elitisti
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,104 posts

Posted 08 October 2007 - 18:14

Kyllä ne sinne Paypaliin kerääntyy.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users